אא

אל על החלה בשיווק קו הטיסות הישיר החדש מישראל לדרום אמריקה

הטיסה הראשונה של אל על בקו החדש תמריא מישראל במוצאי שבת, ה- 2 במאי 2009, ותנחת בסאו – פאולו בברזיל כעבור 14 שעות ו- 45 דקות.

Shutterstock Shutterstock
חברת אל על החלה לשווק היום את קו הטיסות לסאו-פאולו בברזיל. מחיר כרטיס טיסה החל מ- $999. הטיסות מישראל לברזיל יתקיימו 3 פעמיים בשבוע: במוצאי-שבת, שני ורביעי, במטוסי בואינג 777. הטיסות חזרה מברזיל יתקיימו בימים: ראשון, שלישי וחמישי. זמן הטיסה חזרה לישראל הוא, 13 שעות וארבעים וחמש דקות.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "קו הטיסות הסדיר הישיר הראשון בהיסטוריה בין ישראל לדרום אמריקה הוא אירוע משמעותי עבור אל על, תושבי מדינת ישראל ומיליוני תיירים פוטנציאליים במדינות דרום אמריקה. אל על קירבה במשך עשרות שנים את צפון אמריקה לישראל, את המזרח הרחוק לישראל, וכעת אנו עומדים לקרב לישראל את היבשת המלהיבה בעולם ולהוכיח שאין מקום רחוק מידי."

רומנו מוסיף ואומר: "אנו מציעים החל מהיום את הדרך המהירה, הנוחה, הבטוחה והמשתלמת ביותר להגיע מישראל לדרום אמריקה. אין לי ספק שלאלפי התיירים הקיימים, התרמילאים ואנשי העסקים הישראלים הפוקדים את מדינות דרום אמריקה מידי שנה יצטרפו החל ממאי הקרוב אלפי ישראלים נוספים. בנוסף אנו צופים צמיחה של התיירות מדרום אמריקה לישראל. השקת הקו עולה בקנה אחד עם חזון אל על 2010, השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הארוכים, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של המגזר העסקי והתיירותי ותוך טיפוח תנועת התיירות לישראל. זו גם תשובתנו האמיתית למיתון ולמשבר הכלכלי העולמי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: