אא

בקרוב: טיסות לואו-קוסט טרנסאטלנטיות

חברת הלואו קוסט ריאנאייר, אישרה תוכנית לטיסות מוזלות, ארוכות טווח מאירופה לארה"ב. התכנית אמורה לצאת לפועל כחלק מתכנית הצמיחה של החברה לחמש השנים הקרובות. כחלק מהתחלת הפעילות, החברה תבצע הזמנה של מטוסים ארוכי טווח מבואינג (787) או מאירבאס (A350).

| |

חבר המנהלים של ענקית הלואו-קוסט האירופית, ריאנאייר, אישר תכנית שאפתנית להשקת טיסות מוזלות, ארוכות טווח, מאירופה לארה"ב. על פי הודעת החברה, המחירים יהיו חסרי תקדים בענף התעופה ויוכלו להגיע ל-10 ליש"ט בלבד לחציית האוקיינוס. התכנית אמורה לצאת לפועל כחלק מתכנית הצמיחה של החברה לחמש השנים הקרובות.

חברת הלואו קוסט, שבסיסה באירלנד, מתכננת לפעול מ-14 ערים אירופיות, ביניהן דבלין, לונדון וברלין, למספר דומה של יעדים בארה"ב, כולל ניו יורק, בוסטון, שיקגו ומיאמי. כחלק מהתחלת הפעילות, החברה תבצע הזמנה של מטוסים ארוכי טווח מבואינג (787) או מאירבאס (A350). כשהמטוסים יסופקו – הטיסות יצאו לדרכן.

החברה מגיעה עם רקורד מוכח של הוזלה דרמטית של הטיסות באירופה. במהלך 15 השנים האחרונות היא ביצעה מהפכה בעולם התעופה הפנים-אירופי, כשהיא מציעה טיסות במחיר שיכול להיות נמוך מ-5 ליש"ט. החברה פועלת מנמלי תעופה משניים והשירות שלה זכה לביקורות רבות, אך היא גדלה באופן מתמיד תוך שהיא נוגסת ברווחי חברות התעופה הוותיקות.

כיום, טיסות לואו קוסט ארוכות טווח מופעלות על ידי חברת נורוויג'יאן הסקנדינבית ואייר אסיה X ממלזיה. בשתי החברות, הפעילות ארוכת הטווח נשארה משנית ביחס לטיסות הקצרות שעדיין מהוות את עמוד השדרה של שתיהן.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: