אא

פסח 2015 גידול של 5% בתנועת הנוסעים בנמל התעופה בן גוריון

מנהל נתב"ג שמואל זכאי: "אנו נקצר ככל הניתן את הבידוק הביטחוני, את בקורת הגבולות והצ'ק אין ונרחיב את הזמן החוויתי בשדה להורים ולילדים. הנוסעים בנתב"ג לא יבזבזו זמן בחיפוש חניה, בצ'ק אין בביטחון או בביקורת גבולות"

| |

לדברי רשות שדות התעופה, במהלך חודש מרץ יעברו בנתב"ג מעל מיליון נוסעים ב-7,414 תנועות מטוסים, ובמהלך אפריל 1,369,481 נוסעים ב-8,532 תנועות מטוסים. לשירות הנוסעים התקינה רשות שדות התעופה עמדות "דרופ אוף" לשליחת מזוודות למטוס באופן  עצמי שתפעלנה כפיילוט ראשוני בדלפקי "אל על".

בנוסף לרשות הנוסעים יעמוד במהלך הפסח צוות מתוגבר בנמל התעופה בן גוריון, בשדות התעופה הפנים ארציים ובמסופי הגבול, במטרה לאפשר מעבר מהיר של ציבור היוצאים לחופשת החג.

להנאת הילדים יפעל  בפסח מתחם טרמינל-לנד להפעלות ילדים בשלוחה E בדיוטיפרי החל מה-29.3.15, תחילת חופשת בתי הספר לפסח, ועד לתאריך ה-12.4.15 בו ניתן יהיה למצוא  משחקי יצירה, משחקי שולחן ומפעילים.

מנהל נתב"ג שמואל זכאי ציין כי: "הנוסעים  שיגיעו לנתב"ג עם כרטיס עלייה למטוס  מודפס ודרכון ייהנו מחוויות טיסה נוחה ומהירה. ניתן יהיה להיעזר גם בעמדות השירות העצמי בטרמינל. השנה נתמקד במהפך דרמטי בשירות לנוסעים כאשר הבידוק לטיסה מתחיל בבית. ההליך הביטחוני מהיר יותר כאשר מהטרמינל הוסרו כל מכונות הבידוק הביטחוני ולנוסעים יתאפשר ליהנות מחוויות טיסה ללא תורי בידוק בטחוני במערכת הביטחון האוטומטית המתקדמת מסוגה בעולם בפיתוח רשות שדות התעופה. כמו כן חווית הטיסה והשהייה בנמל התעופה תהיה השנה דיגיטאלית יותר. אנו נקצר ככל הניתן את הבידוק הביטחוני, את בקורת הגבולות והצ'ק אין ונרחיב את הזמן החוויתי בשדה להורים ולילדים. הנוסעים בנתב"ג לא יבזבזו זמן בחיפוש חניה, בצ'ק אין בביטחון או בביקורת גבולות, והם מוזמנים להוריד את אפליקציית נתב"ג וליהנות מהשהייה בטרמינל, מחוויית  קניות מתערוכות אומנות מתחלפות בטרמינל ופעילות  מהנה לילדים".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: