אא

מחפשים טיסות פנים מוזלות בהודו?

חברת התעופה ההודית IndiGo מרחיבה את טיסות הפנים והבינלאומיות שלה, עם 16 טיסות חדשות, התרמילאים יוכלו לטוס מיעד ליעד בתוך המדינה במחירים החל מ- 70$. החברה הטיסה בשנה האחרונה יותר מ-88 מיליון נוסעים

| |

חברת התעופה ההודית אינדיגו, המיוצגת בישראל על ידי טל תעופה הודיעה על הרחבת טיסות הפנים והבינלאומיות שלה, עם 16 טיסות חדשות.

לדברי החברה, המטיילים הישראליים יחסכו נסיעות ארוכות ולעיתים מסוכנות בתחבורה הציבורית ההודית , חברת התעופה אינדיגו  הודיעה אמש על הוספה של 16 טיסות חדשות במחירים נמוכים כדוגמת: בנגלור - מומבאי 77$, דלהי -מומבאי החל מ- 88$, דלהי - קטמנדו 93$, דלהי- בנגקוק 152$. החברה מפעילה כיום מטוסי איירבוס A320S חדישים.

בהתייחסו ללוח הטיסות החדש אמר נשיא חברת אינדיגו מר אדיטייה גוש Aditya Ghosh : "זה נותן לי הנאה עצומה  להודיע על התדירויות החדשות שמחברות בין ערים חשובות אלו בהודו, לאחר שהטסנו יותר מ-88 מיליון נוסעים על מטוסינו, אנחנו באינדיגו נחושים לספק לכלל לקוחותינו את חוויית הנסיעה הטובה ביותר זה בראש מעייננו לספק ללקוחותינו יותר גמישות בבחירה ולהמשיך להציע להם עמידה בזמנים ללא עיכוב ותמיד חוויית טיסה במחיר סביר ותחרותי".

החברה מפעילה כיום מטוסי איירבוס A320S חדישים.

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: