אא

לפעמים חלומות מתגשמים

טיסות 24/7, הגעה לכל יעד בגלובוס, שירותי הסעות אקסקלוסיביים, פינוקים כאוות נפשכם במטוס והרשימה עוד ארוכה. חברת "חץ תעופה" המתמחה בטיסות פרטיות נחשבת למגשימת הפנטזיות המושלמת בדרך למעוז חפצכם. לא סתם דוגלת החברה בסיסמא: "כל משימה – בכל שעה"

| |

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לטוס ליעד כלשהו לפי בחירתכם במטוס פרטי עם כל הפינוקים? האמת, סביר להניח שרובכם טרם עשה זאת. על כל פנים, בשורות הקרובות תזכו להכיר את חברת "חץ תעופה" המפעילה מגוון רחב של טיסות פרטיות למטרות שונות ומי שנחשבת לא בכדי למגשימת חלומות סדרתית.

החברה אמנם נחשבת לכוח צעיר יחסית בשוק התעופה עם סך כולל של שש שנות פעילות, אולם בכל הקשור לוותק וניסיון, הרי שמדובר בחברה בעלת שם עולמי. החברה הוקמה ע"י הטייס צביקה עוזר, ומספקת בהתראה של שעות בודדות היצע טיסות פרטיות לכל יעד בו תחשוק נפשכם.

על מנת להכיר את פועלה של החברה לעומק, פגשנו את מנכ"ל חץ תעופה ואחד מאנשי התעופה הבכירים בישראל, צביקה עוזר, לשיחה מרתקת על תעופה על טהרת המגזר הפרטי.

"העבודה שלנו מתחלקת למספר פלחים מרכזיים", הוא מבהיר בפתח השיחה עימנו. "חצי מטיסות ה-VIP שלנו מופנות לטובת משפחות, אנשי עסקים, קברניטי מדינות ומנכ"לים שונים המעוניינים להגיע ליעד ספציפי לשם תכלית פרטית או עסקית, כאשר פלח אחר מתמקד בטיסות אמבולנס או למטרות רפואה שונות. בין אם מדובר חלילה במצבים של תאונות דרכים, התקפי לב, תאונות סקי, ועוד מקרים לא עלינו, אנחנו מספקים אפשרות הטסה מהירה לבית חולים קרוב או בחזרה לישראל. אנחנו החברה היחידה בישראל שמפעילה חדר ניתוח מעופף עם מכשור מודרני, אינקובטור מאושר ע"י משרד הבריאות וצוות מיומן של בכירי הרופאים בישראל".

לדבריו, "גם תיירות מרפא מהווה נדבך מרכזי בפעילות שלנו. קהל הלקוחות ורסטילי וכולל את הבכירים במשק בארץ ובחו"ל, אנשי היי טק, נדל"ניסטים, תעשיות ביטחוניות, מנכ"לים, יזמים ועוד. דיסקרטיות ואמינות היא מילת המפתח. אנחנו שומרים על פרטיות הנוסעים ודואגים לאפשר להם טיסה בטוחה ושקטה ככל האפשר. דרכנו אפשר לטוס יחד עם טייסים בכירים המשמשים גם כמדריכי טיסה והינם מוסמכים ומאושרים ע"י רשות התעופה האזרחית. הטיסות מתבצעות בזמינות מיידית 24/7, 365 יום בשנה לכל יעד בעולם. אלו לא דברים שהולכים ברגל".

ואם זה לא מספיק, צי מטוסי החברה נחשב למתקדם וכולל מטוסי מנהלים מפוארים בדגמים שונים ברמת תחזוקה בסטנדרטים הגבוהים בענף. בתוכם תמצאו שלל פינוקים כמו מטבחון, מיקרוגל, מכונת אספרסו, מושבי ספה הניתנים לפתיחה לטובת שינה, שירותי קייטרינג והסעדה בהזמנה מראש ממיטב המסעדות (כולל שת"פ עם מסעדת הרברט סמואל של יונתן רושפלד), נגישות לתקשורת חוץ, עיצוב פנים מוקפד וניתן לשינוי, הסעות לשדה ברכבים אקסקלוסיביים והיד עוד נטויה.

"אני לא סתם מונית ספיישל, אני לימוזינה", מוסיף עוזר להתייחס למאפיינים הייחודיים של החברה שבבעלותו לעומת חברות התעופה הסדירות הפועלות בשוק. "הטיסות שלנו אינטימיות וכוללות ארבעה נוסעים לכל היותר. השירות הוא לכל שדה תעופה, אנחנו מגיעים ליעדים ששום חברת תעופה סדירה לא מסוגלת לטוס אליהם ובשעות לא קובנציונליות, ממריאים מרגע ההגעה לשדה תוך 20 דקות ובעיקר מעניקים שירות אישי וחווייתי ברמה אחרת".

כחברה שפונה ללקוחות פרטיים, מהי החשיבות של סוכני הנסיעות עבורכם?

"סוכני הנסיעות הם חלק חשוב ומהותי מפעילות החברה והתפתחותה. אנחנו מקיימים מולם קשר הדוק ורב שנים, ורואים בהם כשותפי דרך מלאים. הם מקבלים מאיתנו שיעור עמלות נאה והכוונה היא להמשיך ואף להעמיק את הפעילות מולם. שמע סיפור. לא מזמן ישבתי לארוחת צהריים, התקשר אליי אחד מסוכני הנסיעות שעובדים אצלנו וביקש לארגן טיסה ללרנקה. תוך שעה הלקוחות שלו כבר היו על המטוס בדרך לקפריסין. אין מקום אחר שמסוגל היה לספק לו טיפול מהיר שכזה".

אז בפעם הבאה שתחפשו דרך מהירה, נוחה ומיוחדת לפקוד יעד בחו"ל, כדאי שתתנו את הדעת על טיסותיה הפרטיות של חברת "חץ תעופה". חוויה מובטחת.

 

 
טלפון: 03-9661882

אימייל: [email protected]

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: