אא

מימון: "אני קורא לראש הממשלה לשים בראש סדר העדיפויות את ענף התיירות"

נכון ליום 31 בדצמבר 2014 לאל על גרעון של כ-519.3 מיליון דולר בהון החוזר לעומת גרעון של כ-407.6 מיליון דולר בסוף 2103. תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בשנת 2104 הסתכם בסך של כ-158.6 מיליון דולר לעומת תזרים חיובי של כ-185.2 מיליון דולר בשנת 2013

| |

דוד מימון מנכ"ל אל על אמר ביחס לדו"ח הכספי לשנת 2014, אשר פורסם היום (ד'), והציג הפסד של 28 מיליון דולר, בעיקר בשל פעולות לגידול הדלק: "אני קורא לראש הממשלה ולשרי התיירות, התחבורה והאוצר לשים בראש סדר העדיפויות את ענף התיירות, שהוא מנוע צמיחה מרכזי בכלכלה ולהשקיע משאבים בהבאת תיירים לישראל ובשיקום ענף התיירות שהוא קריטי עבור כל מדינה עצמאית ובוודאי במדינה כמו ישראל".

מימון הוסיף ואמר: "ענף התעופה הישראלי, כמו גם ענף התיירות הישראלי כולו, המשיך בשנה החולפת להתמודד עם השלכותיו ארוכות הטווח של מבצע 'צוק איתן'. לצערנו, כאשר הלחימה פסקה התיירות לא שבה מיד לסדרה. לתיירים לוקח זמן לשכוח והתאוששות היא איטית יותר. נדרש מאמץ משותף של המדינה והגופים המפרנסים מענף התעופה והתיירות על מנת להחזיר את התיירות לישראל. לכן החשיבות הרבה בהעלאת הנושא לסדר היום הכלכלי והחברתי של הממשלה החדשה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: