אא

האם לופטהנזה תשנה את היערכותה או תוותר על מותג 'ג'רמן-ווינגס'?

עפ"י כל ההערכות, ההתרסקות של מטוס 'ג'רמן-ווינגס' תגרום לטלטלה בהנהלת לופטהנזה, שלא תוכל לעבור לסדר היום ותיאלץ לשנות את תוכניותיה

|| ||

בעקבות ההתרסקות הטרגית של מטוס ג'רמן-ווינגס באלפים הצרפתיים, סבורים מומחי תעופה כי הנהלת לופטהנזה עשויה לקבל החלטות קשות ואולי אף לחזור בה מתוכנית ההיערכות החדשה, שיצאה לדרך בתחילת השנה, ותיאלץ לשנות את התוכניות המיועדות לחברות הבת שלה, חברות הלואו-קוסט, ג'רמן-ווינגס ואירו-ווינגס.

עפ"י התוכנית המקורית של לופטהנזה, את עיקרי פרטיה פרסמנו בתחילת השנה, ג'רמן-ווינגס אמורה להשתלב בקווים הפנים אירופיים של לופטהנזה ולהחליף את טיסות חברת האם לופטהנזה, (כפי שכבר נהגה בקו ברלין - ת"א) ואילו טיסות חברת לופטהנזה תתמקדנה בקווים הטרנס-אטלנטיים ובקווים ארוכי הטווח. במקביל להשתלבות במערך הטיסות הפנים אירופיות של לופטהנזה, ג'רמן-ווינגס אמורה, עד 25 באוקטובר השנה, להעביר 55 קווי לואו-קוסט שלה, מנמלי התעופה של קלן/בון, דיסלדורף והמבורג, לחברת אירו-ווינגס, שתהפוך, באמצעות תגבור משמעותי של צי המטוסים שלה, לחברת לואו-קוסט מובילה באירופה.

עד עתה שיבחה הנהלת לופטהנזה את חברות הבת שלה ועל בסיס שביעות הרצון אף בנתה את תוכנית ההיערכות החדשה. האם האסון הטרגי של מטוס הג'רמן-ווינגס, שבכל מקרה יכתים את שם המותג, ישנה את תוכניות לופטהנזה לשלב את ג'רמן-ווינגס במערך הטיסות שלה, ואולי עפ"י מסורת הקפדנות הגרמנית תעדיף לוותר לחלוטין על המותג?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: