אא

חברת אייר פרנס מרחיבה את פעילות הלואו-קוסט של קבוצת התעופה

קווי הפנים של אייר פרנס היוצאים מנמל התעופה אורלי הועברו לחברת הבת HOP!, שתרחיב את פעילותה הן בתוך צרפת והן ליעדים אירופיים

| |

בהמשך להרחבת פעילותה של טרנסאוויה, חברת הלואו-קוסט של קבוצת אייר פרנס-ק.ל.מ, הפועלת מפריס ומאמסטרדם במגוון קווים בינלאומיים, החליטה הנהלת החברה להרחיב אף את פעילות חברת הבת של אייר פרנס, HOP!, חברת התעופה האזורית שבסיסיה העיקריים בנמלי התעופה של ליון ואורלי-פריס.

HOP! מפעילה מעתה את כל טיסות השאטל של אייר פרנס מנמל אורלי-פריס אל: בורדו, מרסיי, ניס וטולוז, וכן תרחיב את פעילותה בין אזורים שונים בצרפת ואף את רשת הקווים מחוץ לצרפת, הכוללת עתה 11 יעדים, וביניהם: בריסל, מילאנו, רומא, ז'נבה, דיסלדורף, פראג ועוד. המערך החדש של HOP!, הכולל גם עדכון והתאמת לוח הטיסות לנוחות נוסעי הנופש והנוסעים העסקיים, מציע מחירי טיסה תחרותיים, הכוללים מטען יד של 12 ק"ג, בחירת מושב וכיבוד קל בכל הטיסות.

ראוי לציין כי HOP! היא חברת הפנים הגדולה באירופה, ברשותה צי של 96 מטוסים, מפעילה מדי יום 600 טיסות ברשת קווים מסועפת של 130 נתיבים והטיסה בשנה שעברה כ-13 מיליון נוסעים. ההיערכות החדשה של קבוצת אייר פרנס מאפשרת לפשט וליעל את מערך הטיסות הקצרות של הקבוצה, לקצץ עלויות והוצאות, כשהמטרה היא לחזור לרווחיות בשנת 2017.

אלכסנדר דה ז'וניאק, מנכ"ל קבוצת אייר פרנס-ק.ל.מ, אומר: "בצרפת ובאירופה מטרתנו לספק לנוסעינו מענה לכל צורכי הנסיעה שלהם, הן לנופש והן לעסקים. ארבעת המותגים שלנו: אייר פרנס, ק.ל.מ, טרנסאוויה ו- HOP! מציעים שירות משלים ומחיר תחרותי". פרדריק גאז'יי, מנכ"ל אייר פרנס, מציין: "הגיע הזמן שקבוצת אייר פרנס תהיה דומיננטית גם בשוק קצר הטווח. התחרות מצד הרכבות, האוטובוסים והרכבים הפרטיים היא קשה, ואנחנו חייבים ליצור רשת קווים רחבה ומסועפת ולהציג בפני הלקוחות נוכחות מסחרית חזקה ומשתלמת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: