אא

"הקקטוס מת": יו אס איירוויז חדלה מלהתקיים כחברה עצמאית

טיסת US Airways שנחתה בנתב"ג ביום חמישי האחרון הייתה ה"קקטוס" האחרון שנחת בנתב"ג, למחרת נקראה בקשר, טיסת 'אמריקן'. תהליך המיזוג בין החברות שנמשך למעלה משנה, הגיע לשלבים הסופיים

|| ||

חברת התעופה האמריקנית יו.אס.איירווייז, שבשיאה הייתה השישית בגודלה בעולם, חדלה בסוף השבוע להתקיים כחברה עצמאית עם קבלת אישור מנהל התעופה הפדרלי לתפעול אחיד עם אמריקן אירליינס, הבעלים החדשים.

טיסות יו אס איירוויז נקראו "קקטוס" ברשת הקשר האווירי, כינוי שמקורו עוד בימיה של אמריקה ווסט, חברה מאריזונה שנקנתה בידי יו אס איירוויז בעשור הקודם. הכינוי היה שם נרדף לחברה, והיה גם סמל וגאווה לטייסיה. בשבוע שעבר, נחתה טיסת "קקטוס" האחרונה ועם קבלת האישור כל טיסות יו אס איירוויז יקראו "אמריקן" ברשת הקשר.

תהליך המיזוג בין שתי החברות נמשך מזה למעלה משנה, וכעת הוא מגיע לשלבים הסופיים. בין השאר, קיבלו בשבוע שעבר לקוחות הנוסע המתמיד של יו אס איירוויז מכתב בדואר האלקטרוני מהנהלת הנוסע המתמיד של אמריקן, שהסביר את מעתה הם נוסעים מתמידים של אמריקן תוך שמירת כל ההטבות והנקודות שהיו להם תחת יו אס איירוויז.

החברות עוברות כעת גם למערכת הזמנות אחת, מטוסי יו אס איירוויז נצבעים כל העת בסכמה של אמריקן אירליינס ואלפי העובדים של החברה עוברים הכשרה כיצד לעבוד עם המערכות הממוחשבות של אמריקן. הנחיות הבטיחות לנוסע של יו אס הוצאו מהמושבים לטובת אלו של אמריקן, ובקרוב גם אתר יו אס איירוויז יעלם והגולשים יופנו אוטומטית לאתר אמריקן.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: