אא

המנהל האזורי של אמריקן אירליינס: "קו חדש מישראל ייתכן, אך לא בעתיד הקרוב"

אמריקן אירליינס נכנסת במלוא העוז לקו לישראל. מנהל המכירות האזורי של החברה, דיוויד תומאס, הגיע לישראל והציג את תכניות החברה לנוסע הישראלי – במקביל לקבלת רישיון מפעיל אחיד ממנהל התעופה הפדרלי בינה עם יו אס אירוויז, שהפך את הקו מפילדלפיה לנתב"ג לקו של אמריקן לכל דבר

|| ||

אמריקן אירליינס בישראל.

מנהל המכירות האזורי של חברת התעופה הגדולה בעולם (לאחר האיחוד עם יו אס איירווייז) למזרח התיכון, אפריקה, בריטניה ואירלנד של החברה, דיוויד תומאס, הגיע לישראל והציג את התכניות של אמריקן לנוסע הישראלי – במקביל לקבלת רישיון מפעיל אחיד ממנהל התעופה הפדרלי בינה לבין יו אס אירוויז, שהפך את הקו מפילדלפיה לנתב"ג לקו של אמריקן לכל דבר.

במפגש ראשון עם עיתונאים ישראלים,שנערך הבוקר במלון דוד אינטרקונטיננטל, ובהשתתפות המנהלת המסחרית של החברה בישראל אסתר קסטיאל, אמר תומאס כי יש לקוחות ישראליים רבים שטסים לפילדלפיה כיעד סופי, ולא רק כיעד לטיסות המשך כפי שהיה בשנים הראשונות לפעילות יו אס אירוויז.

"השדה נותן יתרון לכולם. ההגירה והמכס קצרים בהרבה בהשוואה לשדות הגדולים בארה"ב, וזמני טיסות ההמשך מותאמים לנחיתה מישראל כך שהנוסעים ממתינים מקסימום ארבע שעות לטיסה הבאה", אמר. תומאס הוסיף : "השקענו ונשקיע מאות מיליוני דולרים בנמל התעופה ובשירות לנוסע. אחרי עשור קשה בעולם התעופה, כעת יש לנו את הכסף להשקיע והוא חוזר לנוסעים – אנחנו משדרגים את הטרקלינים שלנו ואת המושבים בכל המטוסים, לצד חידוש מאסיבי של הצי. אכבר היום מקבלים בממוצע שני מטוסים חדשים כל שבוע, ועד 2017 נגיע ל-1,500 מטוסים עם ממוצע גיל מהנמוכים בתעשייה", הוסיף תומאס.

לגבי אפשרות פתיחה של קווים עתידיים מישראל, אמר תומאס כי המבחן כמו בכל חברה מסחרית יהיה מבחן הרווח: "מטוסים מלאים לא אומרים שהקו יהיה רווחי, נפתח קווים חדשים היכן שנראה רווח, גם בישראל. כרגע אין ביקוש מיידי לקו נוסף אך בעתיד זה בהחלט ייתכן. מיאמי למשל כבסיס של החברה המשמש לטיסות המשך רבות לדרום אמריקה היא אחת המחשבות שלנו".

 דיוויד תומאס

אמריקן נמצאת כעת בסופו של תהליך ארוך ומורכב של איחוד עם יו אס אירוויז, מה שמעמיד את החברה  כגדולה בעולם. תומאס ציין כי השלב המסובך ביותר הוא איחוד מערכות המחשוב של החברות מאחר ואלו פעלו בנפרד עד כה. "מושבי העסקים הם כבר היום באותה רמה, ההבדל למעשה הוא רק בצבע המושב", הוסיפה פולי טרייסי, מנהלת יחסי הציבור של החברה באירופה. לגבי הסכם הקוד-שייר עם אל-על, אמר תומאס, שני הצדדים מרוצים מהמצב הנוכחי בו אל-על ואמריקן משתפות פעולה בהטסת נוסעים דרך יעדים באירופה.

דיוויד תומאס הוא המנהל האזורי של אמריקן אירליינס לבריטניה, אירלנד, ישראל, המזרח התיכון ואפריקה. דיוויד ביצע מגוון תפקידים במספר רב של מקומות במהלך שנות עבודתו באמריקן אירליינס.התגורר בעבר ברוסיה והיה אחראי על הפעילות המסחרית של אמריקן אירליינס ברוסיה ובמדינות חבר העמים. בנוסף, דייויד התגורר בלונדון וניהל את הקשר עם חברות ארגון טיולים, סוכני נסיעות אינטרנטיים וסוכני תיירות ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. בהמשך, היה אחראי על הפעלת פעילות החברה בהלסינקי, פינלנד ובבודפשט, הונגריה.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: