אא

תחנת תל אביב בחברת אמריקן אירליינס זכתה ב-"Chairman Award"

הפרס היוקרתי ביותר בחברה הוענק לעובדיה המצטיינים על ידי נשיא ומנכ"ל החברה, דאג פארקר, על פעילותם במהלך מבצע צוק איתן

| |

פרס 'Chairman Award' הוענק לאנשי התחנה תל אביב בחברת אמריקן אירליינס, ובראשם מנהל התחנה ניר צדיקביץ': ערן לייבוביץ', מריה קופרמן, רחל ורדי, ירון כהן והילה רזיאל בטקס חגיגי שנערך במטה החברה בדאלאס, טקסס, על פעילותם במהלך החודשים יולי-אוגוסט במהלך מבצע "צוק איתן".

במהלך חודש יולי, בוטלו מספר טיסות כתוצאה מהנחיות ה-FAA. כתוצאה מהביטולים, היה על אנשי התחנה לדאוג למספר גדול של טיסות חלופיות עבור נוסעי החברה. אנשי התחנה הגדילו בצורה משמעותית את שעות הפעילות למשמרות כפולות ואף משולשות כדי למצוא פתרון לכלל הנוסעים, להעבירם לטיסות חלופיות דרך יעדי ביניים ליעדיהם הסופיים וכן למצוא פתרונות לנוסעים שביקשו לשנות את טיסותיהם בחברה בעקבות המצב הביטחוני. על פי נתוני החברה, עמדה תפוסת הקו בין תל אביב לפילדלפיה בחודש יולי 2014 על 94%, נתון המדגים בצורה הטובה ביותר את המאמצים שנעשו על ידי אנשי התחנה למלא את הטיסות לטובת לקוחות החברה.

אנשי התחנה שינו את זמני ההמראה של חלק מן הטיסות בהתאם להערכות מצב כדי לפגוע בצורה מינימלית בפעילות, סייעו לצוותים של חברות תעופה נוספות לחזור ליעדיהם ומצאו פתרון לנוסעים בחברות תעופה אחרות בטיסות החברה מתוך הבנה שהמצב הביטחוני דורש פעילות משותפת בין החברות לפגיעה מינימלית בנוסעים.

הנהלת החברה שיבחה בנימוקי הפרס את זמינות אנשי התחנה, דאגתם לאנשי הצוות בטיסות, הגמישות התפעולית והיצירתיות המחשבתית: "ניר צדיקביץ' וצוות התחנה כולו בנתב"ג היו העיניים והאוזניים שלנו בישראל. בכל יום, הם עשו מעל ומעבר כדי לדאוג ללקוחותינו וצוותינו להרגיש בטוחים ולהמשיך בפעילות, למרות שינויים שנכפו עלינו מהרגע להרגע עקב משתנים רבים: האיום הביטחוני, שינויים של הרגע האחרון עקב צרכים של לקוחות, בקשות של נוסעים ומנהלים בחברות תעופה אחרות, בעיות טכניות ומגבלות השעות פעילויות הצוותים. אנחנו מודים להם מעומק הלב ושמחים שהם חלק משמעותי מחברת אמריקן אירליינס".

 ניר צדיקביץ', דאג פארקר, ירון כהן והילה רזיאל

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: