אא

בריטיש איירווייס: מציגה תפריטי קיץ בקו תל-אביב-לונדון

השף הראשי של חברת התעופה, מארק טזיולי המבקר בימים אלו בישראל לפספורטניוז: "גיבוש התפריט של הקו מישראל היה חוויה של ממש עבורנו, הודות למגוון הרחב של חומרי גלם באיכות גבוהה"

|| ||

חברת התעופה בריטיש איירווייס מציגה את תפריט הקיץ של הקו לישראל בהשתתפות השף הראשי של החברה, מארק טזיולי. השף הראשי, מתוקף תפקידו, אחראי על אספקת יותר משלושים מיליון ארוחות לנוסעי חברת התעופה בכל העולם מדי שנה.

השף מארק טזיולי, שהגיע במיוחד לישראל, השתתף במפגש עיתונאים מיוחד אמש (ד'), שהתקיים  בביה"ס לבישול בתל אביב, באירוע השתתפה גם יעל קטן מנכ"לית בריטיש איירווייס בישראל .

טזיולי, התייחס למהלך גיבוש התפריט עבור הקו מישראל: "קביעת התפריט של הקו מישראל היה חוויה של ממש עבורנו, כיוון שיש כאן מגוון רחב של חומרי גלם באיכות גבוהה. כחלק מגיבוש התפריט חקרנו מה נוהג לאכול הישראלי הממוצע, גם בבית וגם בחוץ. גילינו שיש כאן שילוב מרתק של מטבח מערבי גלובלי ומטבח ים-תיכוני מקומי, ועל העיקרון הזה מבוסס התפריט של הקו מתל אביב ללונדון, כמו גם על חומרי גלם מקומיים ותוצרת מקומית פופולארית כגון יוגורט, חיטה, שמן זית וירקות".

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, הוסיפה: "בשנת 2014, הטיסה בריטיש איירווייס בקו ת"א-לונדון 180,000 נוסעים, שנהנו מחוויית הטיסה שלנו. בריטיש איירווייס מייחסת חשיבות רבה לקו שבין תל אביב ללונדון, ולקראת עונת הקיץ הקרובה היא הגדילה את היצע המושבים בכחמישים אחוזים לעומת הקיץ הקודם. אנו מאמינים כי הנוסע הישראלי, בכל אחת מהמחלקות, מעריך את איכות הטיסות, והגדלת מספר הטיסות השבועיות מתל אביב ללונדון נועדה לספק את הביקוש הרב. אנו בטוחים כי מספר הטיסות המוגדל כמו גם האיכות השירות והמזון יביאו את הנוסע הישראלי להעדיף את בריטיש איירווייס".

בשנים האחרונות, עם עליית המודעות העולמית למזון בריאות, משקיעה בריטיש איירווייס משאבים רבים בתחום וכיום, בכל ארוחה מוצעות לנוסעים מנות בריאות מותאמות, המסומנות בתפריט וכוללות רכיבים דלי שומן וקלוריות. בנוסף, נוסעי מחלקות היוקרה נהנים מגישה ל"מטבח הקלאב" – בר פתוח הזמין במהלך כל הטיסה ומציע מגוון חטיפים ונשנושים בריאים כמו סלטים, כריכים בריאים ופירות.

ISS In-Flight Catering היא ספקית המזון המקומית של בריטיש איירווייס, והיא עומדת בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים של החברה.

השף הראשי של בריטיש איירווייס, מארק טזיולי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: