אא

אמריקן אירליינס משדרגת מערכות בידור בטיסה

החברה תתקין מערכות סטרימינג, המזרימות את תכני הבידור והמדיה מהמטוס ישירות למכשירים האישיים של הנוסעים בכ-200 מטוסים נוספים הפועלים ברשת הקווית האזורית ביבשת אמריקה

|| ||

אמריקן אירליינס, הודיע על הרחבת אפשרויות הבידור הזמינות בטיסה במערכת American Spotlight. החברה תתקין מערכות סטרימינג, המזרימות את תכני הבידור והמדיה מהמטוס ישירות למכשירים האישיים של הנוסעים בכ-200 מטוסים נוספים הפועלים ברשת הקווית האזורית ביבשת אמריקה.

לדברי החברה, כבר כיום מציעה את מערכות הסטרימינג למכשירים האישיים וכן מערכות בידור מתקדמות נוספות בגב המושב בכ-500 מטוסים בצי החברה. החל מחודש מאי, תוסיף החברה את מערכות הסטרימינג לציי המטוסים במטוסי האירבאס A-319, A-320 וה-A321.

כחלק מחגיגות תוכנית ההרחבה, מזמינה אמריקן אירליינס את נוסעיה ליהנות מסרטים חדשים במערכות הסטרימינג במטוסים, החל מה-30 ביוני: קפטן אמריקה, שישה גיבורים, לשבור את הקרח, שומרי הגלקסיה, אל תוך היער ומליפיסנט. נוסע המעוניין לצפות בתוכן לפי בחירתו פותח את הדפדפן במכשיר האישי הייעודי, בוחר באפשרויות הבידור ומאשר את הורדת תוסף המדיה Gogo, הניתן להורדה גם במהלך הטיסה. בנוסף, עומדות בפני הנוסע כ-200 סדרות טלוויזיה ו-כ-200 סרטים לצפייה בחינם ובתשלום. תוכן הבידור מאוחסן במערכות החומרה של המטוס באיכות גבוהה, זאת בנוסף לשירות WiFi המופעל בחלק מהמטוסים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: