אא

דלתא איירליינס: תומכת בקהילה הגאה

מתוקף תמיכתה בקהילה, החברה נותנת חסות לפסטיבלי גאווה בארה"ב , נותנת חסות ראשית לפסטיבל הקולנוע הגאה בת"א ,נותנת זכויות לעובדים הנמצאים במערכות יחסים של בני אותו מין ועוד

| |

דלתא איירליינס, תומכת של הקהילה הלהט"בית (לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים), תחגוג את חודש הגאווה ביוני הקרוב כחברת התעופה הרשמית הנותנת חסות ל-7 פסטיבלי גאווה ברחבי צפון אמריקה.

במשך שנים דלתא שיתפה פעולה עם כמה מאירועי הגאווה האזוריים הגדולים בעולם. שיתופי הפעולה שלה בשנת 2015 כוללים את פסטיבל הגאווה של יוטה בסולט לייק סיטי, פסטיבל הגאווה המוטורי בדטרויט, פסטיבל הגאווה של לוס אנג'לס ועוד.

דלתא היא חברת התעופה הרשמית של פסטיבל הגאווה של אטלנטה, נותנת החסות המציגה של פרס התקשורת GLAAD ונותנת חסות פלטיניום של איגוד התיירות ההומואית והלסבית הבינלאומי. בנוסף, דלתא אף תומכת במאמצי הקהילה הלהט"בית כנותנת חסות של Gnetwork 360 בארגנטינה, האיגוד הברזילאי לתיירות גאה ופרסי גאוות ה-ATTIUDE בלונדון.

גם בישראל תמנה השנה חברת דלתא איירליינס על נותני החסות הראשית לפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה, שיתקיים בסינמטק ת"א, בימים 5-16 ביוני, 2015.

טד הטצ'סון, סגן נשיא דלתא לענייני קהילה אמר: "לדלתא נוכחות גדולה באירועי גאווה מזה שנים רבות. זו היא אחת מהדרכים הרבות בה אנו תומכים בקהילות בהן אנו גרים ועובדים, כמו גם בעובדי דלתא.אנו מאמינים שחלק עצום מהצלחתנו הוא תרבות ההכללה שלנו – זהו ערך ליבה של דלתא. מגוון האנשים, צורות החשיבה והסגנונות שלנו מחזקים ומגדירים אותנו."

מועסקי דלתא במערכות יחסים של בני אותו מין נהנים מזה שנים רבות מתוכניות בריאות, רפואת שיניים, ביטוח חיים, פנסיה והטבות בטיסות לבני זוג.

כחלק מחגיגת השנה הזו, דלתא מציעה מחיר כרטיס טיסה מיוחד במחלקות ראשונות בטיסות פנים בארה"ב, ליעדי פסטיבלים בארה"ב. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: