אא

"יוקרה גרמנית" - נמל התעופה של מינכן הוכתר כטוב ביותר באירופה

חברת הדירוג "Skytrax" הכתירה את נמל התעופה של מינכן כנמל התעופה גם כשלישי בטיבו בעולם, רק 4 נמלי תעופה ברחבי העולם זכו לדירוג של 5 כוכבים: סינגפור, סיאול, הונג קונג והאנדה-טוקיו, כשדה התעופה הטוב בעולם נבחר זה של סינגפור ואחריו סיאול

| |

נמל התעופה של מינכן והחברה המפעילה אותו, FMG, זכו באות הוקרה יוצא דופן מטעם חברת הדירוג התעופתי, Skytrax - נמל תעופה 5 כוכבים, תואר המוענק לראשונה לנמל תעופה אירופי.

בדירוג נמלי התעופה באירופה בשנת 2015 תופסת מינכן את המקום הראשון, ובדירוג הכלל עולמי, נמל התעופה של מינכן מדורג במקום השלישי, אחרי סינגפור וסיאול.

בטקס חגיגי בנמל התעופה של מינכן קיבל ד"ר מיכאל קרקלוך, נשיא החברה המנהלת ומנכ"ל נמל התעופה, את הפרס מידי אדוארד פלייסטד, מנכ"ל Skytrax.

ראוי לציין כי רק 4 נמלי תעופה ברחבי העולם זכו לדירוג של 5 כוכבים: סינגפור, סיאול, הונג קונג והאנדה-טוקיו. כדי להצטרף למועדון אקסקלוסיבי זה נמל התעופה של מינכן שודרג באופן משמעותי בשנתיים האחרונות בתחומים שונים, וביניהם: מושבים משופרים במתחמי ההמתנה ובטרקלינים, התקנת שלל שקעי USB ברחבי הטרמינלים, מגוון דוכני מידע ומודיעין, מתחמי קניות חדישים ומרווחים ועוד.

נמל התעופה סיאול - בין 4 הנמלים שזכו ל- 5 כוכבים


השדרוג המשמעותי בנמל התעופה של מינכן, שנבחן ואושר ע"י מומחי Skytrax, בא לידי ביטוי גם בחוות הדעת של המשתתפים במשאל השנתי, יותר מ-13 מיליון, שדירגו אותו כנמל התעופה הטוב באירופה בפעם השמינית ב-10 השנים האחרונות.

 

תמונות:  123RF.com

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: