אא

טסים UP לפראג? החל ממחר הטיסה תופעל ע"י חברת טרוול סרויס

אל על ביצעה עסקת "חכירה רטובה" עם חברת טרוול סרויס הצ'כית שתפעיל החל ממחר ובמשך שלושת החודשים הקרובים את כל טיסות UP לפראג עם צוות דיילים וטייסים משלה. טרוול סרויס מבצעת טיסות בעצמה לפראג וליעדים נוספים במזרח אירופה. העסקה כוללת גם טיסות של סאן דור

| |

מזמינים UP טסים Travel Service.

מי שיזמין טיסה במותג ה UP החדש של חברת אל על, יגלה כי החל ממחר - ה 01/06, השירות בטיסות UP לפראג, יהיה עם צוות דיילים וטייסים של חברת טרווול סרוויס, המפעילה בעצמה טיסות לפראג ויעדים נוספים מתל אביב למזרח אירופה.

אל על סגרה לאחרונה עסקת "חכירה רטובה"עם חברת טרוול סרויס, שמשמעותה - חכירת מטוס מחברת התעופה הצ'כית וכן שימוש בצוות של בחברה שיפעיל את כל טיסות UP לפראג במשך שלושת החודשים הקרובים, וכן בטיסות שונות של חברת הבת סאן דור. מדובר במהלך לא שגרתי של החברה שלא נוהגת לבצע "חכירה רטובה" לטיסות אירופאיות. אגב, הטיסות לפראג יבוצעו במטוס זהה לזה שאל על מפעילה בקו מסוג בואינג 737/800 .

לפספורטניוז נודע כי, אל על כבר שלחה חוזר עדכון לסוכני הנסיעות בנושא,מי שיבצע הזמנה באתר החברה יוכל לראות שכבר ניתן לראות במערכת ההזמנות כי הטיסות לפראג מבוצעת על ידי Travel Service.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: