אא

יונייטד איירליינס: תפריטים חדשים בקו לישראל

חברת התעופה משיקה תפריטים חדשים של שני השפים אביב משה ומאיר אדוני. אבי פרידמן: "אתגר ליצור תפריט חדשני שהוא יותר מגביל ממסעדה ואשר מבטא את הייחודיות של כל אחד מהשפים".

||צילום 123rf ||צילום 123rf

חברת התעופה יונייטד איירליינס, משיקה בימים אלה תפריטים חדשים, פרי יצירתם של שני השפים: אביב משה ומאיר אדוני, בעלי מסעדות מסה וכתית בתל אביב. 

השניים הצטרפו לצוות הקולינרי המייעץ של יונייטד איירליינס בישראל לפני כשנתיים, במטרה לפתח יחדיו את התפריטים החדשים. צוות השפים של יונייטד ביקר בישראל ובחן את המתכונים וחומרי הגלם ורק לאחר מתן אישורם יוצאים לדרך התפריטים החדשים, ארבעה בסך הכל (שניים לכל שף). התפריטים מתחלפים מידי חודש, ובסבבים של אחת לרבעון.

לדברי אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל: "שותפות קולינרית זו הינה בת יותר מ-10 שנים והיא הטביעה את חותמה על רמת התפריטים הגבוהה מחד ועל ציפיותיהם של הנוסעים מאידך. האתגר שניצב בפנינו היה כיצד ליישב ציפיות אלה עם הרצון ליצור תפריט חדשני שהוא יותר מגביל ממסעדה ואשר מבטא את הייחודיות של כל אחד מהשפים".

מה חדש בתפריט: 

בתפריט ארוחת הערב - עוף צלוי בתנור על מצע של פולנטה תירס, בצל ופטריות צלויים ובצל ירוק מאודה,  פילה דג סרגוס לצד קונפי שום עם עגבניות יבשות על פסטה זוקיני ושום צלוי ועוד. בין הקינוחים ניתן למצוא חלבה ומוס פיסטוקים, טארט וניל עם אננס ועוד.

בתפריט ארוחות הבוקר - בלינצ'ס גבינה וגרירת תפוז עם צימוקים וחמוציות, חביתת עשבי תיבול וגבינת פטה עם זוקיני ופלפלים אדומים קלויים על האש עם עגבניות שרי ועוד.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: