אא

חברת התעופה ישראייר מצטיידת במטוס חדש מדגם איירבוס 320-A

זהו המטוס השלישי מדגם זה בשירות החברה שיבצע טיסות ליעדים הבינלאומים של החברה ולאילת. בעקבות רכישת המטוס ישראייר נערכת לקליטת טייסים חדשים ותרחיב את יעדי הנופש של החברה בחו"ל

חברת התעופה ישראייר מקבוצת אי.די.בי. תיירות, הודיעה היום על הסכם רכישה של מטוס נוסעים חדש מדגם איירבוס 320A שיאפשר לה לטוס ליעדים חדשים. המטוס החדש צפוי להצטרף לצי מטוסי האיירבס של החברה בחודש מאי 2016. בכך שומרת חברת ישראייר על מעמדה כחברת התעופה הישראלית בעלת צי המטוסים החדש ביותר.

המטוס החדש יהיה מצוייד במערכות מהמתקדמות בעולם אשר יאפשרו לו להאריך את טווח הטיסה, לשפר את תצרוכת הדלק ולהגיע ליעדי נופש כדוגמת: זנזיבר ואיי סיישל. המטוס שנרכש יגיע בקונפיגורציה זהה למטוסי האיירבס החדישים הנמצאים כבר בשירות החברה ויוכל לשאת עד 174 נוסעים. בעקבות רכישת המטוס ישראיhר נערכת לקליטת טייסים חדשים לשורות החברה.

אורי סירקיס מנכ"ל קבוצת ישראייר מסר: "ישראייר ממנפת את השיפור החד בתוצאותיה למימוש תכנית הצטיידות ולהקטנת הוצאות התפעול שלה במטרה להמשיך ולהטיס את צי המטוסים החדיש בישראל".

מנהל צי הפנים ארצי של חברת ישראייר קברניט ירון מופז מסר:" חברת ישראייר סיימה בשנה האחרונה לקלוט ולהכשיר 15 טייסים חדשים. לרגל רכישת מטוס האיירבס והתרחבות צי המטוסים של החברה, ישראייר תחל בקליטה מסיבית של טייסים בכדי לאייש את צי מטוסי החברה.קליטת והכשרת הטייסים החדשים מתוכננת בחודשים הקרובים."

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: