אא

אפריל בתעופה העולמית - המשך ההתאוששות ועליה של 5.2% בהשוואה לאשתקד

עפ"י הדיווח החודשי של יאטא מסתמנת מגמה של גידול כולל בתעופה הבינלאומית בהשוואה לשנה שעברה, המבשרת על שיאים חדשים הצפויים בעונת הקיץ

| |

תעופה בעליה.

גידול ניכר ומתמשך בתעופה במזרח התיכון ובאסיה והפסיפיק בחודש אפריל.

עפ"י הדיווח החודשי של יאטא מסתמנת מגמה של גידול כולל בתעופה הבינלאומית בהשוואה לשנה שעברה, המבשרת על שיאים חדשים הצפויים בעונת הקיץ הדוח של יאטא לחודש אפריל 2015 מצביע על התאוששות כוללת של התעופה הבינלאומית, שגדלה בסך הכול ב-5.2% בהשוואה לחודש אפריל 2014.

ראוי לציין כי הגידול ניכר במיוחד בתחום טיסות הפנים, שרשמו עלייה כוללת של 7.2% בהשוואה לשנה שעברה, כשהמדינות הבולטות הן סין והודו. בראש הרשימה, כמו בכל החודשים האחרונים, מדורגים אזורי אסיה – הפסיפיק והמזרח התיכון. בחודש אפריל תנועת הנוסעים באסיה – הפסיפיק 'קפצה' ב-9% לעומת אשתקד, כשהתפוסה הממוצעת בטיסות עלתה ב-2.2% ל-78.3%. חברות התעופה של המזרח התיכון, המפרץ הפרסי נכלל, כמובן, רשמו גידול של 8.2% במספר הנוסעים עם תפוסה ממוצעת של 77.2%. חברות התעופה האירופיות נהנו מגידול של 3.7% בחודש אפריל ורשמו תפוסה ממוצעת של 80.7%.

חברות התעופה הצפון אמריקאיות רשמו גידול צנוע של 0.7% בחודש אפריל עם תפוסה ממוצעת של 78.1%. בהקשר זה ראוי לציין כי התחזקותו של הדולר האמריקני מיתנה את התיירות הנכנסת לארצות הברית. חברות התעופה הדרום אמריקאיות נהנו מגידול של 6.3% במספר הנוסעים, ואילו חברות התעופה האפריקאיות, וזו כבר מגמה מתמשכת, רשמו ירידה של 3.2% בחודש אפריל בהשוואה לשנה שעברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: