אא

איזי ג'ט: שדרוגים טכנולוגיים

שיתוף פעולה עם איירבוס לתחזוקה מניעתית, בדיקת צי המטוסים באמצעות מזל"ט אוטומטי, שימוש במדפסות תלת ממד כדי לייצר חלקי חילוף למטוסיה

|| ||

איזי ג'ט, חברת התעופה, הודיעה אתמול (ה'), במהלך אירוע פאן-אירופי, שנערך בנמל התעופה מלפנסה שבמילאנו, על שדרוגים טכנולוגים :

שיתוף פעולה עם איירבוס, לבדיקת פתרון לתחזוקה מניעתית, על מנת לתגבר את התחזוקה והשירותים הניתנים בדרך של פתרונות דיגיטליים. מערכות תחזית מוקדמת של תקלות של חברת איירבוס מספקות מידע בזמן אמת במהלך הטיסה וחוזות בעיות טכניות לפני שהן מתרחשות.

בנוסף, החברה  סיימה בדיקה של אחד ממטוסיה באמצעות מזל"ט. הבדיקות הוכיחו כי מזל"טים, המתוכנתים מראש למשימה, יכולים להפחית את משך הזמן בו מטוסים מושבתים לאחר אירועים דוגמת סופות ברקים, בהשוואה לבדיקה ידנית. בכוונת איזי ג'ט להכניס את המזל"טים לשימוש בבסיסי השירות ההנדסיים שלה ברחבי אירופה בתוך כ-12 חודשים.

כמו כן, החברה בודקת את השימוש בהדפסה תלת ממדית על מנת ליצור חלפים של חלקים בתוך תא הנוסעים כגון משענות יד, על מנת לזרז את הליך ההחלפה ולהפחית את היקף אחסון החלפים בבסיסיה.

מנכ"לית איזי ג'ט, קרולין מקול, התייחסה לחידושים אלה: "מלפנסה, מילאנו, הוא הבסיס הגדול ביותר שלנו מחוץ לבריטניה ואיטליה הינה בעלת חשיבות אסטרטגית עבור איזי ג'ט. מילאנו נמצאת באור הזרקורים, היות וזה עתה נפתחה התערוכה העולמית אקספו מילאנו 2015 (EXPO Milan 2015) - שטכנולוגיה היא אחד מנושאי המפתח שלה. זו הסיבה שאנו חושבים שזה המקום המתאים ביותר להסביר כיצד איזי ג'ט ממשיכה להוביל בחדשנות בתחום התעופה ומובילות דיגיטלית". 

איאן דייוויס, המהנדס הראשי של איזי ג'ט: "השימוש בטכנולוגיות חדשניות אלה משחרר את הצוותים ההנדסיים והדיגיטליים שלנו לביצוע משימות הדורשות מיומנות רבה יותר, מאפשר לנו לשמור על עלויות נמוכות שפירושן מחירים נמוכים ללקוחות, מסייע להפחית עיכובים ומבטיח את העמידה שלנו בלוחות הזמנים".

יאן בארבו, קצין החדשנות של איירבוס: "אנו גאים לשתף פעולה עם איזי ג'ט, כחלק מיוזמת החדשנות  שלנו – הרואה את איירבוס עובדת יחדיו בפתיחות, עם לקוחות וספקים, על פרויקטים שיעניקו ערך מוסף לשני הצדדים, על ידי התאמה משותפת של מוצרים ושירותים". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: