אא

איבריה מגדילה את פעילותה בישראל

חברת התעופה הספרדית הודיעה על השקת פעילותה בישראל עם מטוסי איירבוס חדישים מסוג A-330-300 לקו ת"א-מדריד. כמו כן דווח על עלייה של 32 אחוזים בהיצע המקומות. יעל קטן: "איבריה רואה את השוק בישראל כשוק חשוב המוביל גם לאמריקה הלטינית"

| |

מתיחת פנים באיבריה.

חברת התעופה הספרדית  קיימה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים חגיגית במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב, במסגרתה הודיעה על השקת פעילותה בישראל עם מטוסי איירבוס חדישים מסוג A-330-300 וכן על הגדלת היצע הקומות בקווים בין ת"א למדריד בעונת הקיץ בהיקף של 32% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

מנתונים שסיפקה איבריה במסיבת העיתונאים עולה כי איבריה מציעה טיסות המשך ל-53 יעדים ברחבי הגלובוס, לרבות 5 יעדים בארה"ב (ניו יורק, שיקגו, מיאמי ועוד), 19 יעדים באמריקה הלטינית (בואנוס איירס, סאו פאולו, סן חוסה, סנטיאגו, בוגוטה, לימה ועוד) וכן 27 יעדים בספר'ד ופורטוגל.

הודות לשינויים בתפעול והליך מיתוג תדמיתי נרחב שעובר על החברה, מסרה איבריה כי בשנת 2014 הייתה לחברה הבינלאומית השלישית בדייקנותה על פי Flightstats. במקרה של הטיסות בין תל אביב ומדריד, הדיוק עומד על 88%.

עוד ציינו בחברה את מחויבותם לשוק הישראלי לפיה פועלת החברה בישראל מזה למעלה מ-30 שנה (החל מ-1983). כיום מופעלות בקו ת"א-מדריד 15 טיסות שבועיות בין שתי המדינות, כאשר בשנת 2015 תציע החברה קרוב ל-200,000 מושבים בטיסותיה בין ת"א ומדריד, כמעט 30% יותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של איבריה בישראל סיפרה בשיחה עם 'פספורטניז': "איבריה רואה את השוק בישראל כשוק חשוב המוביל גם לאמריקה הלטינית. הגדלת ההיצע ב-32% היא לא דבר של מה בכך. איבריה הרבה יותר צעירה מבעבר ולא מפסיקה להתפתח. הביקושים לישראל ומישראל רק הולכים ועולים. אם בעבר הביקושים לטיסות איבריה היו בעיקר למדריד ואמריקה הלטינית, הרי שכיום אנחנו משווקים יעדים ונישות גם צעירים כמו למשל איביזה, טנריף, לנסרוטה, מכסיקו, קוסטה ריקה ועוד. 

בנוסף, אי אפשר שלא להתייחס לנתוני הדיוק של החברה שמוכיחים את עליונותנו בשוק. ב-11 החודשים האחרונים איברה דורגה 6 חודשים במקום הראשון בדיוק. מדובר בשינוי תדמית שקורה כחלק מהשקעה גדולה מאוד במוצר ובשירות. אנו מאמינים שלקוחות רבים בקיץ הקרוב יבחרו לטוס עם איבריה ויוכלו לחוות את השינוי המרענן וכן יתוודעו לחווית הטיסה עימנו".


יעל קטן: "איבריה הרבה יותר צעירה מבעבר ולא מפסיקה להתפתח"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: