אא

מגדל פיקוח חדש בנתב"ג

רשות שדות התעופה השלימה את הקמת מגדל הפיקוח העומד ומשקיף על מסלולי ההמראה והנחיתה ורחבות החנייה בנתב"ג. מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג נישא לגובה 100 מ', לעומת המגדל הקיים שגובהו 48 מ' 

| |

27 חודשיים מהיום בו החל הפרויקט ההנדסי של בניית מגדל הפיקוח בשיטה ייחודיות, השלימה רשות שדות התעופה את הקמת מגדל הפיקוח.

לדברי רשות שדות התעופה, מגדל הפיקוח החדש בנתב"ג שנבנה על ידי חברת הבנייה דניה סיבוס, נישא לגובה 100 מ' (המגדל הקיים גובהו 48 מ') צויד במיטב האמצעים הטכנולוגיים החדישים ובהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים המתקדמים ביותר. מגדל הפיקוח ייתן מענה יעיל ובטיחותי לפיקוח הטיסה  בנמל התעופה בן גוריון, לשליטה מרבית על המטוסים במרחב האווירי, שליטה מרבית על מסלולי ההמראה וההסעה וכן על רחבות חניית המטוסים.  

עוד נמסר כי המגדל הוא נדבך נוסף במהפך המבצעי של נמל התעופה בן גוריון - סיום בניית מסלול 21, שדרוג וחידוש מנך  המסלולים, סיום בניית שתי רחבות מטוסים חדשים (מערבית, בח"א 27)  ופתיחת טרמינל 1 לטיסות מוזלות. נמל התעופה בן גוריון אשר עובר מהפכה מבצעית ותפעולית מאפשרת הרחבת הפעילות ליישום ומימוש החלטת שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ בהסכם השמיים הפתוחים.

שר התחבורה והמודיעין ישראל כ"ץ: "המגדל הזה הוא מגדל חדיש שנבנה בסטנדרטים הבינ"ל המחמירים והגבוהים ביותר, יש לו תרומה רבה לפיתוח התעופה האזרחית במדינת ישראל, בהמשך ישיר לשדרוג המסלולים, ובהמשך לכל הטמעת והתקנת האמצעים החדישים. כמו תמיד, גם המגדל הזה בנוי בסופו של דבר על הפקחים עצמם ועל איכותם. מדינת ישראל מצטיינת בפקחים מהשורה הראשונה. אנחנו נמשיך לפתח את המדינה, נמשיך לפתח את התעופה אני מקווה שנוכל לחנוך בקרוב מגדל דומה גם בשדה התעופה "רמון" בתמנע, שנמצא בשלבים מתקדמים. בעתיד הרחוק יותר אני מתכוון להקים צוות בשיתוף הגורמים המקצועיים שיבחן את הסוגיה של הקמת אי בים עם שדה תעופה וכך נרחיב את הפעילות התעופתית בישראל".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: