אא

פרסום ראשון: עסקת חכירה נוספת לאל על

חברת התעופה חתמה על עסקת חכירה רטובה נוספת, הפעם עם חברת הצ׳רטר הספרדית פריווילג', המתמחה בעיקר בטיסות פנים בספרד. החברה הספרדית תבצע עבור אל על טיסות ליעדים שונים באירופה, במטוס מסוג בואינג 767

| |

חברת אל על חתמה על הסכם חכירה רטובה עם חברת התעופה הספרדית Privilege , שתבצע עבור החברה הישראלית טיסות ליעדים שונים באירופה, במטוס מסוג בואינג 767. צוות המטוס יהיה גם הוא של החברה הספרדית, שמצטרפת למערך התגבור של טיסות אל על בתקופת השיא של העונה החמה בחודשים הקרובים.

לפספורטניוז נודע כי ההסכם בין שתי החברות נחתם לתקופה של חודשיים.

העסקה החדשה מצטרפת להסכם חכירה נוסף, שנחתם בחודש מאי עם חברת טרוול סרוויס הצ'כית, שהחלה להפעיל את טיסות UP של אל על לפראג מה-1 ביוני.

פריווילג' סטייל היא חברת צ'רטר פרטית המתמחה בטיסות פנים בספרד, בעיקר בשירות חברות עסקיות וקבוצות הכדורגל בליגה הראשונה, ובטיסות צ'רטר ברחבי אירופה. החברה הקטנה, שבסיס הבית שלה נמצא בנמל התעופה במדריד והמשרד הראשי בפלמה דה מיורקה, מחזיקה צי של ארבעה מטוסים: שני בואינג 757, בואינג 767 אחד ומטוס אמבראייר 145. פריווילג' חברה בקבוצת Empty Leg, ברוקרית התעופה, המספקת לה משימות "חכירה רטובה” לחברות תעופה שונות, הזקוקות לתגבור של מערך המטוסים לטיסות מיוחדות ולפרקי זמן שונים, בעיקר בתקופת השיא של עונת התיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: