אא

יאטא יוזמת מדיניות בינלאומית אחידה למטען יד בטיסות

הנהלים של חברות התעופה השונות מבלבלים את הנוסעים וגורמים לעתים קרובות חיכוכים מיותרים עם צוות המטוס, בכנס של של ארגון חברות התעופה הבינלאומי במיאמי, הודיע הארגון על יוזמה חדשה שנועדה לייעל את כל נושא תיקי היד  שאיתם עולים הנוסעים לטיסה

| |

יאטא יצאה ביוזמה חדשה להאחדת מידות מטען היד המותר בהכנסה לתא הנוסעים של המטוס, ופנתה לכל חברות התעופה החברות בארגון לאמץ את היוזמה.

המצב היום הוא שכל חברה מנהלת מדיניות משלה בנושא מטען היד, והנוסעים הטסים בחברות שונות צריכים להתאים את מטען היד שלהם (התיק או הטרולי) בכל טיסה. תוך כדי בחינת הנושא עם חברות התעופה ויצרניות המטוסים, מציעה יאטא מידות אחידות של מזוודת יד, שתתאים לאחסון במדפי המטען בתא הנוסעים בכל המטוסים. מזוודה בגודל 55 – 35 – 20 ס"מ (גובה – רוחב – עומק) תאפשר לכל הנוסעים, במטוסים בעלי 120 מושבים ויותר, מקום אחסון במדפי המטען. כל המזוודות שתיוצרנה במידות האחידות הנ"ל תזכינה בתו תקן "IATA Cabin OK", שיקל על צוות המטוס לזהות אותן וימנע חיכוכים מיותרים. מספר חברות תעופה מובילות כבר הביעו עניין ביוזמה החדשה ויציגו אותה בקרוב בפני מחלקות התפעול שלהן. במקביל פועלת יאטא עם ספקית פתרונות המטען Okoban לצורך אישור תהליך ייצור מזוודות במידות הנ"ל ע"י היצרניות המובילות בעולם, שהחלו כבר בייצור ובמהלך השנה הקרובה יוצעו למכירה. על כל מזוודה מוטבע תו התקן, כולל קוד ייחודי המבהיר לצוות המטוס, כי המזוודה עומדת בתקן הבינלאומי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: