אא

דלתא איירליינס: סגן נשיא חדש לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה

נתניאל פיפר מונה לסגן נשיא בכיר. פייפר, עם ותק בתעשיית התעופה של 18 שנות ניסיון וכיהן בעברו כסגן נשיא דלתא לאסטרטגיית צי ועסקאות

| |

דלתא איירליינס, הודיעה על קידומו ומינויו של נתניאל פייפר לתפקיד סגן נשיא בכיר אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, החל מאוגוסט 2015. הוא יחליף את פרי קנטרוטי, אשר יעזוב את דלתא באופן זמני לברית התעופה הגלובלית SkyTeam כדי למלא תפקיד מנכ"ל דירקטור מנהל.

פייפר, ימוקם בפריז, ותהיה לו  אחריות לכל הפעילויות המסחריות של דלתא באירופה, המזה"ת ואפריקה, כולל מיקסום אפשרויות הגידול לטווח ארוך של הסכם הג'וינט ונצ'ור של דלתא עם אייר פרנס KLM ואליטליה.

כוותיק בתעשיית התעופה עם 18 שנות ניסיון, פייפר כיהן בעברו כסגן נשיא דלתא לאסטרטגיית צי ועסקאות, אחראי לאסטרטגיה, אנליזה, רכישות, פריסה והשקעות ב-1300 מטוסי הקו הראשי והאזורי של החברה. משהצטרף למחלקת המימון של נורת'ווסט איירליינס ב-1997, פייפר החזיק במספר תפקידים מובילים בנורת'ווסט כולל סגן נשיא להתקשרויות, שם הוביל את הג'וינט ונצ'ור הטרנס אטלנטי החדשני של נורת'ווסט עם KLM. הוא אף כיהן כסגן יו"ר SkyTeam. פייפר מחזיק בתואר ראשון בהיסטוריה מאוניברסיטת דיוק ובתואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון, אסטרטגיה וניהול תחבורה מבית הספר קלוג לניהול של אוניברסיטת נורת'ווסטרן.

 "ההישגים יוצאי הדופן של נט בתחום אסטרטגיית ניהול צי, בשילוב עם ניסיונו בעיצוב שותפויות ברמה עולמית, ישאירו את דלתא במסלול ההצלחה הטרנס-אטלנטי, וימשיכו את העבודה הנהדרת שהושגה תחת פרי קנטרוטי", מסר אד בסטיאן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: