תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

האם נעלי עקב הן תנאי להופעה ייצוגית?

בעקבות מחאת הדיילות פנתה יו"ר נעמת אל מנכ"ל אל על "לנסות ללכת בנעלי הדיילות, תרתי משמע, ולנסות לצעוד בנעלי עקב לשעה אחת בלבד" וביקשה לבטל את ההנחיה לדיילות

| |

יו"ר ארגון נעמת, גליה וולוך, שלחה מכתב חריף למנכ"ל אל על, בו דרשה כי יבטל את ההנחיה החדשה המעוררת כעס רב בקרב עובדות החברה: "אינני סבורה כי נעלי עקב הן תנאי מוחלט להופעה ייצוגית לאישה ובוודאי שלא לדיילת אוויר, נבחן נקיטת צעדים נוספים". 

פנייתה של יו"ר ארגון נעמת באה בעקבות פניות מדיילות החברה, שהביעו את כעסן על ההנחיה החדשה של החברה, במסגרתה הן יהיו מחויבות לנעול נעלי עקב עד לסיום עליית הנוסעים למטוס. 

וולוך מבקשת מדוד מימון לבטל את ההנחיה וטוענת "אינני סבורה כי נעלי עקב הן תנאי מוחלט להופעה ייצוגית לאישה, ובוודאי שלא לדיילת אוויר המחויבת כחלק מתפקידה בעמידה ממושכת על הרגליים". וולוך מציעה למימון "ללכת בנעלי הדיילות, תרתי משמע, ולנסות לצעוד בנעלי עקב לשעה אחת בלבד, טרם יחייב אותן לפגוע בבריאותן ללא כל סיבה נראית לעין".  

עוד הוסיפה וולוך במכתבה כי באם לא תשונה ההחלטה, צפוי ארגון נעמת לבחון את הנושא גם באפיקים נוספים: "לעניות דעתי בדרישה זו עשויה להיות משום הפליה מגדרית. באם לא תחזור בה חברת אל על מדרישתה זו, נעמת תבחן נקיטת צעדים נוספים". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: