אא

המטוסים החדשים של איירבוס זוכים להצלחה מרשימה ביריד לה בורז'ה

יצרנית המטוסים חתמה ביריד על מכירת מאות מטוסים מסדרת ה-320 NEO ועשרות רבות של ה- A350 XWB רחב הגוף

| |

יצרנית המטוסים האירופית, איירבוס, שיריד התעופה השנה מתקיים במגרשה הביתי בצרפת, מנצלת את היריד להפגנת תצוגה וביצועים של הדגמים החדשים, שהיא מייצרת.

משפחת מטוסי 'המעבר האחד' A320, הפופולארית בעולם בגרסאותיה השונות (319, 320, 321), מיוצרת זה מכבר ע"י איירבוס בדגמים משודרגים ומשוכללים, שזכו לכינוי NEO, והם זוכים להצלחה מרשימה, המתבטאת בהיקף הזמנות של חברות תעופה מכל רחבי העולם.

ביריד לה בורז'ה ניתנת לנציגי חברות התעופה הזדמנות להכיר באופן ישיר ואינטנסיבי את המטוסים ואת ביצועיהם, והתוצאה היא גידול מרשים בהיקף ההזמנות.

בין החברות הבולטות, שביצעו הזמנות או חתמו על הסכמים עם חברת איירבוס, ניתן לציין את: קוריאן אייר, שהזמינה 50 מטוסי, GECAS ,A321neo– חברת הליסינג של ג'נרל אלקטריק, המחכירה מטוסים לחברות תעופה בכל העולם – שהזמינה 60 מטוסי  A320neo, וחברות תעופה נוספות.

מלבד משפחת  A320 על כל גרסאותיה, גם המטוס רחב הגוף החדש של איירבוס, A350 XWB, שרק השנה החלה החברה לספקו לחברות התעופה, זוכה להצלחה רבה, ובין עשרות ההזמנות, לו זכה ביומיים האחרונים, ניתן לציין, את זאת של חברת התעופה האינדונזית, גארודה, שחתמה על הסכם להזמנת 30 מטוסים.

ראוי לציין גם כי במסגרת יריד התעופה חתמה חברת איזי ג'ט, שכל מטוסיה, כ-250 במספר, הם ממשפחת A320, על הסכם עם איירבוס לחידוש ושדרוג תא הנוסעים של 105 ממטוסיה במהלך השנתיים הקרובות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: