אא

יו"ר אירופלוט: ישראל, סין וקוריאה – השווקים המובילים בעולם בצמיחה

מנכ"ל ויו"ר חברת התעופה הרוסית, ויטאלי סלבייב, התראיין בועידת יאט'א השנתית במיאמי לעיתון התעופה הבינלאומי (Air Transport News) וציין כי ישראל בין שלושת השווקים המובילים בצמיחה בשנת 2014. אירופלוט הטיסה ב 2014 כ- 35 מיליון נוסעים

| |

מנכ"ל ויו"ר חברת התעופה הרוסית אירופלוט, ויטאלי סלבייב, התראיין במהלך ועידת יאטא השנתית במיאמי לעיתון חדשות התעופה הבינלאומי (Air Transport News) וציין כי שלושת השווקים המובילים בצמיחה בשנת 2014 היו סין, קוריאה וישראל. הוא ציין כי אירופלוט הובילה בשנת 2014 כ- 35 מיליון נוסעים, עלייה של 10% מהשנה הקודמת.

מרכז הפעילות של אירופלוט הוא שדה התעופה הבינלאומי שרמטייבו שליד מוסקבה, והיא מפעילה משם טיסות לכ- 120 יעדים ברחבי העולם. החברה משתייכת לברית התעופה Skyteam החוגגת השנה 15 שנים לקיומה.

מיכאל רותם, מנהל השיווק והמכירות של חברת אירופלוט בישראל, מציין כי החברה מפעילה מדי יום שתי טיסות ישירות מתל-אביב למוסקבה ומשם למגוון יעדי המשך ברחבי העולם. אירופלוט מפעילה בנוסף טיסה יומית לסט. פטרסבורג ושלוש טיסות שבועיות לרוסטוב, ובסך הכל קבוצת התעופה הרוסית מפעילה 29 טיסות שבועיות בין רוסיה לנתב"ג. רותם אמר היום לפספורטניוז בתגובה לדברי יו״ר אירופלוט כי : ״ "חברת אופן סקיי, הנציגה של קבוצת אירופלוט בישראל, גאה בתוצאות העסקיות ומודה לסוכני הנסיעות המשווקים את טיסותיה ומזהים את השילוב המנצח של מחירים תחרותיים, מגוון יעדים וטיסות המשך, מטוסים חדשים ונוחים ושירות מעולה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: