אא

לופטהנזה תחדש את קו הטיסה בין תל אביב למינכן החל מה- 26 באפריל 2009

החברה תפעיל ארבע טיסות שבועיות בקו זה, במטוסים רחבי גוף מדגם איירבוס A340-300, בתצורה של שלוש מחלקות עם 221 מושבים. טיסות אלה יתווספו ל- 14 הטיסות השבועיות שלופטהנזה כבר מפעילה בין תל אביב לפרנקפורט.

Shutterstock Shutterstock
עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל : "לופטהנזה רואה את ישראל כאחד מיעדיה החשובים ביותר ופועלת בדרכים שונות לעידוד התיירות הנכנסת לארץ. אנו מעריכים כי תנועת הצליינים מגרמניה וממדינות אירופה תלך ותגדל בתקופה הקרובה לקראת הביקור המתוכנן של האפיפיור בחודש מאי הקרוב. כמו כן אנו שמחים להציע לאנשי העסקים והתיירים הישראליים גישה נוחה למינכן - בירת מדינת בוואריה, אחד מאזורי התיירות והעסקים החשובים בגרמניה. מדובר בבשורה של ממש לתעשיית התיירות הן הנכנסת לישראל והן היוצאת ממנה."

הטיסות בקו בין תל אביב - מינכן יהיו בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי, על-פי לוחות הזמנים הבאים: טיסת 688 תמריא ממינכן ב- 09:45 בבוקר ותנחת בנמל התעופה בן-גוריון ב- 14:20. טיסת 689 מתוכננת להמריא מנתב"ג ב- 15:45 ולנחות בנמל התעופה על שם פראנץ יוסף שטראוס ב- 18:45 .

במחלקת התיירים יוכלו הנוסעים ליהנות משימוש במערכת הבידור האישית, ובמחלקת העסקים יהנו מן האפשרות להתרווח במושב ההופך למיטה נוחה שאורכה כשני מטר. נוסעי מחלקה הראשונה יזכו לשירות מפנק במיוחד ולגישה לטרקליני האירוח היוקרתיים.

מינכן היא מרכז העסקים של דרום גרמניה ומוקד הפעילות של תעשיית ההיי-טק של גרמניה. היא נחשבת ליעד פופולרי בקרב ישראלים הנוסעים למטרות חופשה או נופש גם במדינות קרובות כמו אוסטריה. בנוסף, נמל התעופה של מינכן הינו מרכז הפעילות השני בחשיבותו של לופטהנזה וככזאת יוצאות ממנו טיסות רבות ליעדים ברחבי העולם בכלל ואירופה בפרט. שדה התעופה של מינכן זכה לציון לשבח והוכתר כשדה התעופה הטוב ביותר באירופה בשנים האחרונות בעקבות סקרים שנערכו על ידי חברת סקיי-טראקס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: