אא

לופטהנזה מציינת 50 שנה לקשרים הדיפלומטיים בין גרמניה לישראל

ארבע חברות התעופה של הקבוצה: לופטהנזה, אוסטריאן, סוויס ובריסל איירליינס, מפעילות יותר מ-70 טיסות בשבוע בקווים לנתב"ג, והטיסו יותר ממיליון נוסעים בשנת 2014 מישראל ואליה

||| |||

קבוצת התעופה הגרמנית חוגגת כעת גם את יום השנה ה-60 להשקת פעילותה באפריל 1955.

חברת התעופה החלה לפעול בקו לישראל ב-3 בנובמבר 1968 עם שתי טיסות שבועיות מפרנקפורט דרך מינכן לשדה התעופה בלוד. בתחילת שנות ה-70 החלה החברה להרחיב את השירותים עם ארבע טיסות בשבוע שצמחו בהדרגה להיצע הטיסות הנוכחי שלה. כיום, לופטהנזה משרתת את תל אביב עם 28 טיסות בשבוע עם שלוש טיסות ביום (למעט יום שישי) לפרנקפורט ושמונה למינכן.

"בנוסף, קבוצת לופטהנזה כולה מתגאה ביותר מ-70 טיסות שבועות המתבצעות על-ידי ארבע חברות התעופה שלה ומחברות את העולם לתל אביב באופן ששום חברת תעופה אחרת לא עושה, דרך מרכזי תעופה ומרכזים כלכליים חשובים באירופה," אמר רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל.

"מבחינת לופטהנזה, תחילת היחסים הדיפלומטיים עם ישראל בשנת 1965 הובילה להשקת שירות טיסות לישראל ב-1968, שירות אשר גדל במשך השנים לאחד הנתיבים המצליחים והפעילים ביותר שלנו עם לקוחות מכל רחבי העולם", אמר טמור גודרזי-פור, סגן נשיא למכירות ושירותים במזרח התיכון, אפריקה ודרום מערב אירופה, בקבוצת לופטהנזה, ב'שולחן עגול' עם נציגי התקשורת, במסגרת אירוע "Made in Germany", שנערך כחלק מכינוס של לשכת המסחר גרמניה ישראל לציון 50 שנה לשיתוף הפעולה הכלכלי והקשרים הדיפלומטיים בין שתי המדינות, המתקיים היום ומחר במלון דייויד אינטרקונטיננטל בת אביב.

"אנחנו משקיעים לא רק בתגבור התדירויות בקו", ציין גורדזי-פור, "אלא גם בשיפור ושדרוג הטכנולוגיה בהיבטים רבים.  הקו לתל אביב היה הראשון שהציע את מערכת הבידור בטיסה של לופטהנזה. כעת משקיעה חברת התעופה מיליון אירו מדי יום בשיפור היצע המוצרים בטיסה לרבות עיצוב מחדש של תא הנוסעים ביותר מ-100 מטוסים רחבי גוף המשרתים בצי של לופטהנזה".

גודרזי-פור סיפר על תוכנית ההשקעה הרב שנתית, שנועדה לחדש ולשדרג את כל מחלקות הנוסעים במטוסי הקבוצה - מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים פרימיום בכל הטיסות הטרנס-אטלנטיות ובנתיבים לאסיה ואפריקה.

בנוסף, קבוצת לופטהנזה התחייבה לתוכנית החידוש הגדולה ביותר של צי מטוסיה מאז הקמתה. יותר מ-260 מטוסים, המוערכים ב-36 מיליארד אירו, יתווספו לצי המטוסים של הקבוצה בעשור הקרוב. בין המטוסים האלה 34 מטוסי בואינג 777-9X ו-25 מטוסי איירבוס A350-900 רחבי גוף, אשר ייכנסו לשירות בשנה הבאה.

"אנחנו רוצים להיות יותר רווחיים, ויחד עם זאת, משקיעים לא רק במטוסים, אלא גם בשירותי הקרקע. נמלי התעופה המרכזיים שלנו, פרנקפורט ומינכן, ממשיכים להתפתח והיקף התנועה בהם הולך וגדל", הוסיף גודרזי-פור.

רולף קולר התייחס לתפקידו בישראל ואמר: "אני כאן שנה וחצי ונהנה מאד. האווירה טובה, העסקים מרתקים, צוות העובדים יוצא מן הכלל, וקבוצת התעופה שלנו היא השנייה בהיקף הטיסות והנוסעים, אחרי אל על. לופטהנזה בנתה גשרים בין גרמניה לישראל והיא תמשיך לפתח אותם".


תמור גודרזי פור, גרישה אלרואי, רולף קולר. צילום: אביב חופי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: