אא

אוניברסיטת תל אביב וארגון IATA חתמו על הסכם שיתוף פעולה

במסגרת ההסכם יוקם מרכז משותף לחדשנות בתעופה, שמטרתו פיתוח ידע וטכנולוגיות רלוונטי לבטיחות בחברות ובנמלי התעופה

| |

אוניברסיטת תל-אביב והארגון הבינלאומי של חברות התעופה IATA, חתמו על הסכם שיתוף פעולה להקמתו של מרכז משותף לחדשנות בתעופה, שמטרתו פיתוח ידע וטכנולוגיות רלוונטי לבטיחות בחברות ובנמלי תעופה.

במסגרת ההסכם, IATA, הצטרפה לפורום החברות של מרכז הסייבר של אוניברסיטת תל אביב והייתה בין התומכים בארגון הכנס הבינלאומי לאבטחה קיבנרטית שנערך לאחרונה באוניברסיטת תל אביב. בין התחומים בהם ישתפו IATA ואוניברסיטת תל-אביב פעולה: מאגרי מידע גדולים,אבטחה קיברנטית אימות זיהוי, בדיקות בטיחות ואבטחה. 

פרופ' רענן ריין, סגן נשיא אוניברסיטת תל-אביב, שחתם על ההסכם מטעם האוניברסיטה, אמר כי: "מדובר בצעד חשוב נוסף בקשריה של האוניברסיטה עם חברות בינלאומיות ותעשייה, וכי ההסכם עם ארגון גדול וחשוב כ- IATA מלמד על תפקידה המוביל של אוניברסיטת תל-אביב בתחומי היזמות והחדשנות ובתחומי המחקר".

קובי זוסמן, מנכ"ל IATA ישראל, הוסיף כי: "בדומה למאות גופים בין לאומיים, גם IATA ועולם התעופה, מעוניינים ליהנות מהטכנולוגיה הישראלית ומהיכולות האקדמיות הקיימות בישראל. אנו משוכנעים כי שיתוף הפעולה שלנו עם אוניברסיטת תל אביב יהיה בעל ערך רב לתעשיית התעופה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: