אא

אילת על המפה: ריינאייר משיקה 3 קווי טיסות ממזרח אירופה לעיר

חברת הלואו קוסט האירית הודיעה על השקת קווים ישירים לעיר הדרומית מבודפשט, קרקוב וקובנה, החל מחודש נובמבר. שר התיירות, יריב לוין:"הבעת אמון בפוטנציאל התיירותי של מדינת ישראל", מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי:"צעד שמשנה את כללי המשחק לאילת"

|| ||

עכשיו זה רשמי

אחרי חודשים של דיונים מאחורי הקלעים וחרושת שמועות, הודיעה הבוקר (שלישי) חברת הלואו קוסט האירית 'ריינאייר' על כניסתה לשוק התעופה הישראלי, בדמות קו טיסות חדש לאילת ממזרח אירופה הכולל שלושה יעדים: בודפשט, קרקוב וקובנה.

במסיבת עיתונאים חגיגית שנערכה במלון הרודס תל אביב הציגו שר התיירות הטרי, יריב לוין, והמנהל המסחרי של חברת ריינאייר, דייויד אובריאן את הפרטים החדשים אודות הקווים החדשים השקת הקווים החדשים שיחלו לפעול רשמית ב-5 נובמבר (מקובנה) ויומיים לאחר מכן (7 בנובמבר) מבודשפט וקרקוב. סה"כ מדובר על 6 טיסות שבועיות שינחתו בנמל התעופה עובדה, ועפ"י הערכות משרד התיירות עתידות להביא לעיר הדרומית במהלך עונת החורף הקרובה כ-150 אלף תיירים מאירופה.

ומה עם המחיר? בחברה מצהירים כי כרטיס עבור שלושת הקווים ינוע במחירים של החל מ-29.99 יורו, כאשר בהמשך תישקל אפשרות להרחבת היצע הטיסות בדרך ליעדים נוספים מאירופה לאילת ולנתב"ג.

שר התיירות, יריב לוין, סיכם בשביעות רצון את הודעת החברה האירית על השקת הקו החדש ואמר: "אנו מברכים את חברת ריינאייר וכן את עצמנו על בשורה חשובה זו לתיירות הישראלית. אין ספק שאנו חווים היום את אחד הרגעים המכוננים של התיירות הישראלית מאז ומעולם. ההודעה הזו חשובה לכלכלה שלנו, חשובה לתדמית שלנו וכמובן לתיירות. עצם הבחירה באילת, יעד שלא זכה עד היום לפוקוס מספק מצד תיירים מאירופה, היא צעד רב משמעות. אני מצפה בכיליון עיניים לקראת השקת הקווים בחודש נובמבר ומאחל לכולנו בהצלחה".

המנהל המסחרי של חברת ריינאייר, דייויד אובריאן, התקשה להסתיר את החיוך במהלך מסיבת העיתונאים וציין כי "אנו מאושרים להכריז על השקת הקווים וכניסתו לשוק התעופה הישראלי. אנו רואים בשיתוף הפעולה מול הרשויות הישראליות רק כתחילת הדרך, ובוחנים המשך אפשרויות לשיתוף פעולה גם בעתיד".

אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות בירך אף הוא על ההכרזה וסיפר: "זהו שינוי דרמטי בהיקף התיירות לישראל. ברגע שמוביל תיירות הלואו קוסט המוביל באירופה שם את רגלו בישראל, הרי שהפוטנציאל כאן הוא אדיר. זהו צעד שמשנה את כללי המשחק לאילת. אנחנו מעוניינים שכל תיירות הלואו קוסט תגיע לאילת כבר בעונת החורף הקרובה. באילת מושקעים כספים ומשאבים רבים בפרויקטים חדשים על מנת להחזיר אותה בחזרה לימיה הגדולים. מכאן אין לי ספק שהשמים הם הגבול".

 


שר התיירות, ח"כ יריב לוין (מימין) ודוד אובריאן במסיבת העיתונאים 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: