אא

איחוד מערכת הזמנות אמריקן אירליינס ו-U.S Airways צפוי תוך שלושה חודשים

תהליך המיזוג נועד להעביר את כל טיסות U.S Airways למערכת הזמנות אחת של Sabre. אסתר קסיטאל: "תהליך מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית ענקית של אמריקן אירליינס"

|| ||

אמריקן אירליינס, ממשיכה בתהליכי המיזוג הרבים עם חברת U.S Airways. אחד התהליכים המורכבים והגדולים ביותר הוא המעבר למערכת הזמנות אחת, שהחל ב-18 ליולי ועתיד להסתיים ב-17 לאוקטובר השנה. התהליך נועד להעביר את כל טיסות U.S Airways למערכת ההזמנות Sabre ולמעשה לעבור לאתר אחד ובו כל טיסות U.S Airways יהפכו לטיסות אמריקן אירליינס.

החל מה-17 לאוקטובר, Sabre תשמש כמערכת ההזמנות היחידה של אמריקן אירליינס, ואליה יועבר כל המידע על הכרטיסים של חברת U.S Airways עבור טיסות המתוכננות למועד מאוחר יותר.

עם סיום איחוד מערכות ההזמנות, תאמץ אמריקן אירליינס (כחברה מאוחדת) את מדיניות אמריקן אירליינס (הנוכחית) בכל הנוגע להושבה, שדרוגים ולהטבות שונות נוספות. 

אסתר קסטיאל, המנהלת המסחרית של אמריקן אירליינס בישראל: "תהליך מיזוג מערכות ההזמנות למערכת אחת היא משימה עולמית ענקית של אמריקן אירליינס, שנהפכת בימים אלה לחברת התעופה הגדולה ביותר בעולם. צוות החברה בישראל משתתף גם הוא בצורה מלאה במהלך מול ציבור הלקוחות וסוכני הנסיעות של אמריקן אירליינס ויעמדו לרשות הלקוחות בכל עניין, בקשה או צורך. אני מודה לסוכני הנסיעות על שיתוף הפעולה המוצלח לאורך כל תהליך האיחוד בין החברות, ומקווה להמשיך ולחזק את הקשרים איתם ועם שאר לקוחותינו גם בעתיד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: