אא

קבוצת אירופלוט - 17.9 מיליון נוסעים בחודש יוני

תיירות הפנים המואצת ברוסיה והעלייה בהיקף טיסות הקישור הבינלאומיות של אירופלוט במוסקבה תרמו לזינוק מרשים בחודש יוני של 14% במספר הנוסעים לעומת אשתקד, בישראל רשמה החברה בחודש יוני עליה של 23% במספר הנוסעים לעומת יוני 2014

| |

קבוצת התעופה הרוסית אירופלוט רושמת לזכותה חודש יוני מוצלח במיוחד.

מספר הנוסעים הכולל, שטסו בטיסות קבוצת אירופלוט בחודש יוני, עומד על 17.9 מיליון, גידול של 14% בהשוואה לחודש יוני אשתקד. חברת אירופלוט עצמה הטיסה ביוני 12 מיליון נוסעים, גידול של 9.3% לעומת החודש המקביל ב-2014. התפוסה הממוצעת בטיסות הקבוצה עמדה על 75.7%, כמו בשנה שעברה, ואילו התפוסה בטיסות חברת אירופלוט עמדה על 76.9%, גידול של 0.4% לעומת אשתקד.

בטיסות פנים ברוסיה נרשמה עלייה תלולה של 30.5% במספר הטסים בטיסות הקבוצה בחודש יוני לעומת אשתקד, הודות לדרישה המואצת לטיסות ברחבי המדינה ולהתפתחות המתמשכת בתיירות הפנים.

בטיסות הבינלאומיות של הקבוצה נרשם גידול של 9.1% בחודש יוני, שהסתייע בירידת התחרות מצד מספר חברות זרות, שצמצמו את תדירות טיסותיהן לרוסיה, וכן בגידול היקף טיסות הקישור הבינלאומיות של חברת אירופלוט בנמל התעופה שרמטייבו במוסקבה. גם בישראל רשמה אירופלוט עליה משמעותית בחודש יוני 2015, בו הטיסה 40192 נוסעים- עליה  של 23% לעומת יוני 2014. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: