אא

קבוצת אייר פרנס – ק.ל.מ הפסידה 79 מיליון אירו ברבעון השני

ההפסדים המתמשכים של קבוצת התעופה ייאלצו אותה לחסוך בהוצאות, להקדים את צעדי ההתייעלות המתוכננים ולבטל קווים לא רווחיים

קבוצת התעופה אייר פרנס – ק.ל.מ פרסמה את דוח התוצאות לרבעון השני של השנה, וממנו עולה כי מגמת ההפסדים הולכת ומתרחבת וברבעון השני הקבוצה הפסידה 79 מיליון אירו.

כתוצאה ממגמת ההפסדים המתמשכת הודיעה הנהלת הקבוצה כי היא עומדת לנקוט צעדים מיידיים לקיצוץ 300 מיליון אירו בהוצאות.

הקבוצה תחל בנקיטת צעדי חיסכון והתייעלות, תאיץ את הקיצוצים המתוכננים ותעדכן את היקף התדירויות והקיבולת בטיסות כבר בלוח החורף הקרוב.

אלכסנדר דה ז'וניאק, מנכ"ל קבוצת אייר פרנס – ק.ל.מ, הבהיר: "במחצית הראשונה של 2015 תוצאות הקבוצה נבעו מהשינוי בשערי המטבע ובמחירי הדלק. כל יוזמות החיסכון שלנו לעבר שנת 2020 החלו להתבצע כבר ע"י ק.ל.מ. עפ"י התכנון חברת טרנסאוויה מאיצה את התפתחותה המהירה וכבר הקיץ מפעילה טיסות מפריס ל-47 יעדים. מערך התחזוקה שלנו הולך ומתחזק בהתאם.

העובדה שצעדים אלה עדיין אינם מובילים לתוצאות מביאה אותנו ליישום מיידי של צעדי חיסכון והתייעלות נוספים, ובראש וראשונה ביטול קווים מפסידים, עדכון תדירויות וקיבולת בלוח טיסות החורף הקרוב, ובהמשך חתימת הסכמי עבודה עם האיגודים המקצועיים, הן בק.ל.מ והן באייר פרנס. מועצת המנהלים של הקבוצה ואני בטוחים, שאנו יכולים לסמוך על האחריות והמחויבות של כל הצוות, שיאפשרו לנו לחזור למסלול של צמיחה ורווחיות", סיכם דה ז'וניאק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: