אא

קבוצת לופטהנזה מפעילה מערך מחירים חדש לטיסות באירופה

החל מהיום חברות התעופה בקבוצה מציעות שיטת תמחור חדשה לנוסעי מחלקת תיירים בטיסות פנים באירופה

| |

בקבוצת לופטהנזה לא שוקטים על השמרים ומשתדלים לנקוט יוזמות חדשות בהתאם למדיניות המוצהרת - להיות יעילים יותר ורווחיים יותר. היוזמה החדשה של הנהלת הקבוצה, המזכירה מאד את מדיניות התמחור של חברות הלואו קוסט, היא לאפשר לנוסעים במחלקת תיירים לבחור את רמת השירות, בה הם מעוניינים, ובהתאם לכך לתמחר את כרטיס הטיסה.

החל  מהיום, 28 ביולי, חברות התעופה בקבוצת לופטהנזה מציעות שיטת תמחור חדשה לנוסעי מחלקת התיירים בטיסות פנים ובטיסות בתוך אירופה. כרטיסי טיסה במחלקת התיירים יימכרו בשלושה תעריפים שונים ומדורגים: light, classic, flex, לטיסות החל מה-1 באוקטובר 2015.

כל תעריף עפ"י המחיר יציע סוגי שירות שונים לפי רצונו של הנוסע. ה- lightהוא התעריף הבסיסי הכולל: טיסה, מטען יד במשקל של עד 8 ק"ג, הקצאת מושב בהליך הצ'ק אין, חטיף ושתייה במהלך הטיסה. ה- classic כולל בנוסף מזוודה ובחירת מושב, ואילו ה- flex כולל גם אפשרות ביטול ושינוי מועד הטיסה.

ינס בישוף, המנהל המסחרי של לופטהנזה, אומר: "זהו הרצון של נוסעים רבים לשלם רק עבור השירותים, להם הם זקוקים. בתפיסתנו החדשה אנחנו פועלים עפ"י מגמה זו. מערך המחירים החדש שלנו הוא שקוף יותר ומעניק לנוסעי מחלקת התיירים בתוך אירופה אפשרויות בחירה".

מערך המחירים לטיסות פנים אירופיות יכלול את שלוש האופציות למחלקת תיירים ואופציה לכרטיס גמיש למחלקת עסקים, כשכל רמות הכרטיסים יזכו את הנוסע בנקודות מועדון עפ"י רמת הכרטיס. גם לאחר רכישת הכרטיס הרצוי קיימת אפשרות לשדרוג השירות, כמו: מושב עם מרווח רגליים גדול או מעבר ממחלקת תיירים למחלקת עסקים, כמובן, בתוספת תשלום. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: