אא

גוגל STREET VIEW מגיע לסאס

חברת התעופה תאפשר סיור ורטואלי במטוסים לטווח ארוך במחלקות החדשות ובלאונג' העסקים של סאס בקופנהגן. לרגל השקת השירות תציע סאס מחירים מיוחדים לטיסות מת"א לניו יורק, סן פרנסיסקו, שיקגו וושינגטון

| |

חברת התעופה "סקנדינביאן איירליינס" –SAS  המפעילה טיסות ישירות בין ת"א לקופנהגן הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת גוגל במסגרתה יתאפשר לראשונה סיור וירטואלי דרך המחשב האישי, במטוסי ובלאונג' החברה בקופנהגן.

הסיור הווירטואלי יאפשר לנוסעי החברה ולנוסעים חדשים שיוכלו לראות ולהיחשף למחלקות החדשות שמציעה סאס לנוסעיה, כמו גם ללאונג' בקופנהגן. מהלך זה מבשר את ההשקעה המחודשת של SAS בצי מטוסי הטיסות הארוכות.    

המחלקות החדשות כוללות: שדרוג במחלקת התיירים והעסקים וכוללים תאי נוסעים מעוצבים, מושבים חדשים, כולל מרווח רגליים גדול יותר, מסכי HD גדולים יותר - 12 אינץ' במחלקת תיירים פלוס, 15 אינץ' בעסקים, מערכת בידור, אינטרנט אלחוטי זמין ללא תשלום,יציאת USB, נותן שירות אישי לכל נוסע במחלקת עסקים. כמו כן, בכל המושבים של SAS BUSINESS קיימת גישה ישירה למעברים והם מתקפלים למצב שטוח של מיטת שינה ועוד.

אומר ריקארד גוסטפסון, נשיא ומנכ"ל  SAS:  "בזכות גוגל סטריט אנחנו יכולים לאפשר להרבה יותר אנשים להיחשף למוצרים ולשירותים של סאס ובמקביל ליצור שירות ואפשרויות חדשניות יותר עבור הלקוחות שלנו", אומר סטפן האדיליוס, סגן נשיא סאס. "אנו גאים כעת להציג את תא הנוסעים האולטרה-המודרני שלנו. זוהי התקדמות עצומה בשביל SAS שתספק ללקוחותינו חוויית טיסה חדשה לחלוטין"  

לרגל השקת המטוסים והמחלקות מציעה סאס טיסות ת"א-ניוארק-ת"א בהחל מ- 1200 דולר דרך שדה התעופה בקופנהגן.

 לסיור במטוס>>

לסיור בלאונג'>>

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: