לופטהנזה השיקה 'שירות מסעדה' במחלקת העסקים
לא עוד מגשים ועגלות הגשה, אלא כלי קרמיקה המובאים ע"י הדייל-מלצר ישירות מהמטבח אל שולחנו הערוך של הנוסע
החל מחודש אוגוסט 2015, נוסעי מחלקת העסקים של לופטהנזה נהנים משירות חדש בטיסות ארוכות הטווח: שירות אישי ומפנק בסגנון מסעדת עילית.
אחרי שהדיילים יקבלו את פני הנוסעים שעלו למטוס ואלו התמקמו במושבים הנוחים, הדייל-מלצר יקבל את הזמנתם ויערוך את השולחן - לא עוד מגשים ועגלות הגשה.
האוכל יובא ישירות מהמטבח ויוגש בכלי אוכל מקרמיקה 'שירות המסעדה' יצא לדרך בחודשיים האחרונים בטיסות ה - A380 בקווים לניו יורק ומיאמי, והחל מהחודש הוא מופעל בכל טיסות ה- A380 בקווים ל: יוסטון, יוהנסבורג, לוס אנג'לס, מיאמי, דלהי, ניו יורק, בייג'ינג, סן פרנסיסקו, שנחאי, סיאול וסינגפור.
'שירות המסעדה' יורחב ב-1 באוקטובר גם למטוסי 747-8 ו- A340 בקווים מפרנקפורט ומינכן לאסיה ולמזרח התיכון. לצורך הפעלת 'שירות המסעדה' 4500 דיילים עברו הכשרה מיוחדת בחודשים האחרונים. השירות החדש הופעל כבר ב 130 טיסות, ולדברי חברת התעופה הגרמנית הביעו שביעות רצון רבה מהחידוש המרענן.