אא

תכנית ההצטיידות הגדולה בתולדות אל על יוצאת לדרך

הדירקטוריון אישר לנהל מו"מ בלעדי עם חברת בואינג לרכישה וחכירה של 15 מטוסי דרימליינר רחבי גוף חדשים ואופציות לרכישת 13 מטוסים נוספים. דוד מימון: "מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על"

| |

דירקטוריון אל על אישר היום (רביעי) ניהול משא ומתן בלעדי עם חברת "בואינג" ועם חברות להחכרת מטוסים לצורך התקשרות בעסקאות לרכישה וחכירה של 15 מטוסי בואינג, לקבלת אופציה לרכישה של 13 מטוסים נוספים ולרכישה של מנועים חלופיים.

המטוסים הינם מדגם בואינג 787-9 (דרימליינר), אשר יחליפו בהדרגה מטוסים מדגם בואינג 747-400 ומטוסים מדגם בואינג 787-8 (דרימליינר), אשר יחליפו בהדרגה מטוסים מדגם בואינג 767-300ER. מועדי המסירה המתוכננים של המטוסים הנם בין השנים 2017 עד 2020.
לוח הזמנים לסיום המשא ומתן והחתימה על מזכר הבנות צפוי להימשך מספר שבועות.

החברה מעריכה את סכום הרכישה הכולל של המטוסים והמנועים החלופיים (ללא האופציות) בכ- 800 עד 900 מיליון דולר ארה"ב, על בסיס הערכה ראשונית שכמחצית מהמטוסים יירכשו על ידי החברה. החברה מציינת עוד כי סכום הרכישה הסופי ייקבע בהתאם לחלוקה שתיקבע בעתיד בין כמות המטוסים אשר יירכשו על ידי החברה וכמות המטוסים אשר יוחכרו על ידה, בהתאם להסכם הרכישה והסכמי החכירה (ליסינג) שייחתמו בעתיד.

מנכ"ל אל על, דוד מימון: "אני גאה להכריז היום על תכנית ההצטיידות הגדולה ביותר בתולדות אל על. דירקטוריון אל על אישר היום לחברה לנהל מו"מ עם חברת בואינג לקראת הצטיידות במטוסי דרימליינר רחבי גוף, אשר צפויה לכלול רכישה וחכירה של 15 מטוסים בחמש השנים הקרובות. מהלך זה צפוי להוות קפיצת מדרגה משמעותית באופטימיזצית רשת הנתיבים, בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה.
מטוסים אלו יחליפו במהלך חמש השנים הקרובות את צי מטוסי ה- 747-400 וצי 767 והם מיועדים לטוס ליעדים בטווח הבינוני והארוך (ניו יורק, בוסטון, טורונטו, בנגקוק, בייג'ין, מומבאי, דרום אפריקה ועוד). המטוסים הינם מהחדישים והמתקדמים בעולם, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים ליעילים וחסכוניים בצריכת דלק, בניצולת ובעלויות האחזקה.
אנו נמשיך ונשמור על מעמדנו כבחירה ראשונה מישראל ואליה, כחברה מובילה, המציעה ללקוחותיה נוחות מרבית, חדשנות טכנולוגית, מטוסים מתקדמים ושירות איכותי. אני משוכנע כי מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: