אא

ריינאייר הטיסה יותר מ-10 מיליון נוסעים בחודש יולי

חברת הלואו קוסט האירית שברה שיאים במספר הנוסעים ובהיקף התפוסה בטיסותיה בחודש שעבר והינה חברת התעופה הבינלאומית הראשונה המטיסה יותר מ-10 מיליון נוסעים בחודש

| |

ריינאייר, חברת הלואו קוסט הגדולה בעולם, ממשיכה לשבור שיאים. בחודש יולי הטיסה החברה 10.1 מיליון נוסעים, גידול של 11% לעומת יולי אשתקד. התפוסה הממוצעת בטיסות החברה עמדה על 95%, גידול משמעותי לעומת תפוסה של 91% ביולי 2014.

לראשונה בתולדות התעופה הבינלאומית הטיסה חברת תעופה אחת יותר מ-10 מיליון נוסעים בחודש, ומנהל השירות הראשי של ריינאייר, קני ג'ייקובס, אומר: "ההישגים של מספר הנוסעים הגבוה ביותר ואחוז התפוסה הגדול ביותר נובעים ממחירי הטיסה הנמוכים, ממערכת ההזמנות היעילה ומתוכנית ה-AGB
(“Always Getting Better”) שלנו, הכוללת אתר אינטרנט חדש, אפליקציה חדשה לסמארטפון, תאי נוסעים חדשים, מדי צוות חדשים, תפריטי מזון משופרים. ריינאייר ממשיכה להציע לנוסעים הרבה יותר מאשר את מחירי הטיסה הזולים ביותר באירופה".

כזכור, בחודש שעבר דווח כי לאחר משא ומתן ארוך  מול משרד התיירות ועיריית אילת, החליטה ההחברה על הפעלת קוי טיסות ישירים וחדשים לאילת החל מחודש נובמבר הקרוב מבודפשט,קראקוב וקובנה, כמו כן הודיעה החברה כי היא עשויה להעמיק את נוכחותה בישראל עם הפעלת קווים נוספים. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: