אא

לופטהנזה הצטרפה לטכנולוגיית 'מיתוג ותוכן עשיר' של טרוולפורט

Rich Content and Branding היא טכנולוגיה ייחודית לטרוולפורט המאפשרת לחברות תעופה משתתפות להציג למשתמשי מערכות של טרוולפורט, וורלדספאן וגלילאו, מידע אודות המוצר והמותג שלהן בדרך חדשנית

| |

טרוולפורט הודיעה על הצטרפותה של לופטהנזה לשימוש בפתרון "מיתוג ותוכן עשיר" (RC&B -Rich Content and Branding).

טכנולוגיית RC&B של טרוולפורט מאפשרת לחברות התעופה לשווק ולהפיץ את המוצרים שלהן בדרך יותר אפקטיבית. הצגת המחירים, השירותים הנלווים בתשלום והצעות המותג שלהן לסוכני הנסיעות מלווה בתיאורי מוצר מפורטים, תמונות וגרפיקה. המשתמש רואה בבירור את המוצרים המשלימים בתשלום נוסף, את "משפחות" המחירים ואת אופציית "המוצר הבא" המעודדת מכירה של מוצר משודרג או מוצרים נלווים אליו (up-sell).

טכנולוגיה זו, מובילה מסוגה בתעשייה, מוסיפה למשוך את חברות התעופה המובילות בעולם – חברות לאומיות ומוזלות מרחבי העולם. עד עתה חתמו 110 חברות על השימוש בטכנולוגיה ומעל 70 מתוכן כבר עלו לאוויר. לופטהנזה היא האחרונה בקבוצתה שהצטרפה וכעת כל 4 החברות בקבוצה (לופטהנזה, סוויס, בריסל איירליינס ואוסטריאן) יעשו בה שימוש.

בהתייחסה למהלך ציינה לופטהנזה: "RC&B של טרוולפורט מאפשרת לנו להעביר למסך העבודה של סוכני הנסיעות תוכן מותאם נוסף ולתת להם, ובאמצעותם לנוסעים, הבנה מפורטת יותר של השירותים שלנו, מבנה המחירים והתוספות הנלוות כך שיוכלו לבחור במדויק מחיר המתאים לצרכים ולשלם רק עבור מה שהם באמת זקוקים לו."

מטרוולפורט נמסר כי היא שמחה שלופטהנזה שותפה לחזון, לפיו היא מציעה לסוכני הנסיעות המשתמשים תוכן אינטראקטיבי וויזואלי עשיר, שמאפשר להם למכור ביעילות רבה יותר ומבדל אותה מהמתחרות.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: