אא

זינוק לישראייר בדוח נתב"ג בחודש יולי

חברת התעופה רושמת זינוק של כ-60% בכמות הנוסעים בדוח היוצאים לחו"ל של רשות שדות התעופה בחודש יולי. גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר :"הנתון המעודד הינו שאחוז הגידול של ישראייר גדול משמעותית מאחוז הגידול הכללי"

בחודש יולי ממוקמת ישראייר בדו"ח סיכום פעילות נתב"ג לחודש יולי 2015, במקום החמישי מבין כלל חברות התעופה ועברה גם את חברות הלאו קוסט שלרוב נמצאות בראש הטבלה. בנוסף, זינוק מרשים לישראייר של כ- 60% בכמות הנוסעים בדוח היוצאים לחול.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר: "בהחלט מרגישים את ההתאוששות לאחר המלחמה, אנחנו ממשיכים לזהות ביקושים לחופשות וחבילות נופש גם לקיץ וגם לחגים. הנתון המעודד מבחינתנו שאחוז הגידול של ישראייר גדול משמעותית מאחוז הגידול הכללי. אם נחבר את כלל הטיסות שמפעילה ישראייר, כולל השכר הזר ולא רק על הקוד שלה, הנתון שיצא ישים אותנו במקום השני מבין כלל חברות התעופה. כאמור, ביצענו התאמות רבות בכל הקשור לתפישת הפעלת המטוסים שלנו ורמות המחירים על מנת לייצר יתרון תחרותי למול המתחרים". לפי דו"ח רשת חברות התעופה הישראליות הטיסו במהלך חודש יולי  689,504 נוסעים המהווים 38.99% מכלל נוסעים שעברו בנתב"ג, עליה של 10.82% לעומת יולי שעבר. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: