אא

נמצא המטוס האינזונזי שהתרסק הבוקר

המטוס של חברת התעופה "טריגאנה אייר" נעלם הבוקר כשעל סיפונו 49 נוסעים ו-5 אנשי צוות, בשעות האחרונות נערכו חיפושים קדחניים באזור לאחר שעדי ראיה דיווחו כי ראו אותו מתרסק. ההתרסקות מצטרפת לשורת אסונות שפקדו בשנה האחרונה חברות תעופה ממלזיה ואינדומזיה

מטוס של חברת טריגאנה אייר האינדונזית, ובו 49 נוסעים ו-5 אנשי צוות, התרסק היום. המטוס נעלם מוקדם יותר היום לאחר שהיה בדרכו בטיסה בין ג'אפורה, בירת פפואה, לאוקסיביל שבפפואה. משרד התחבורה של אינדונזיה, אישר בשעה האחרונה באופן רשמי כי המטוס אכן התרסק.

החיפושים של כוחות החירום וההצלה החלו בשעות הבוקר (שעון ישראל) באזור. מהנהלת חברת התעופה של "טריגאנה אייר" דווח תחילה כי אינם יודעים, האם המטוס התרסק, וכי אבד עימו הקשר, וכן כי הינם עמלים כעת במטרה לברר ולגלות פרטים נוספים מה עלה בגורלו". אגב, לחברת התעופה האינדונזית טריגאנה אייר יש היסטוריה ארוכה של בעיות בטיחות ותאונות בשנים האחרונות והיא אף נמצאת ברשימה השחורה של חברות תעופה בעלי עבר בטיחותי בעייתי. 

המטוס מדגם ATR 42-300 ועליו 44 נוסעים בוגרים, 5 ילדים ו-5 אנשי צוות. ראוי לציין שתעבורה אווירית נפוצה מאד בפפואה, החבל המזרחי ביותר באינדונזיה, בו התחבורה היבשתית כמעט בלתי אפשרית.

התרסקות המטוס הנוכחית מצטרפת למספר תאונות קשות שהיו בשנתיים האחרונות לחברות תעופה אסיאתיות, ובינהן העלמותו המדוברת של מטוס אייר מלזיה לפני כשנה וחצי שעליו 240 נוסעים, שרק לפני כשבועיים דווח כי נמצאו מספר שרידים שנמצא כי שייכים אליו. בחודש דצמבר 2014 מטוס של חברת התעופה האינדונזית- "אייר אסיה" התרסק בדרכו מאינדונזיה לסינגפור, כשעל סיפונו היו 162 נוסעים ואנשי צוות.

 

לעוד כתבות בנושא:

נמצאו שברי מטוס ״אייר אסיה״ שנעלם

אבד הקשר עם מטוס בדרכו מאינדונזיה לסינגפור

תעלומת המטוס המלזי: חשד למעורבות אל-קעידה

חשש לגורל מטוס של חברת מלזיה איירליינס ובו 239 נוסעים ואנשי צוות 


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: