אא

תדהמה במשרדי אמריקן איירליינס בישראל, החלטה מסחרית או פוליטית?

הקו לישראל לדברי עובדי החברה פעל בתפוסה של כ-90%. איש בהנהלת החברה לא התריע על בעיות מסחריות או אפשרות לשינוי. הודעתו של דיויד תומאס, המנהל האזורי על הפסקת הטיסות הדהימה את עובדי החברה

|| ||

איש מ-19 עובדי חברת התעופה אמריקן איירליינס בישראל לא היה מוכן מראש להודעה הדרמטיתשטלטלה אתמול (חמישי) את הסניף המקומי כאשר דיוויד תומאס, המנהל האזורי של החברה לבריטניה, אירלנד וישראל, אסף אחר הצהריים את אנשי החברה בתל אביב והודיע להם על על הפסקת הטיסות בקו לישראל. עובדי החברה מספרים היו בתדהמה מוחלטת. אף אחד מהם לא הוכן להודעה הדרמטית הזו. אף אחד מהם לא ציפה לתסריט שכזה.

תומאס סיפר לעובדים כי ההחלטה הינה על רקע מסחרי, אך עובדים בחברה לא 'קנו' את זה. בחברה מספרים שהעובדים זעמו. אותו תומאס הודיע בחודש אפריל השנה בביקורו בישראל, כי החברה מרוצה  מקו הטיסות שלה לישראל והוסיף כי תשקול בעתיד הוספת קו נוסף.

לפספורטניוז נודע כי מנהלת החברה בישראל, אסתר קסטיאל, שהתה השבוע בלונדון למפגש עם אנשי החברה בעניינים השוטפים. בחברת התעופה מספרים על תפוסה של כ-90% בקו בין תל אביב לפילדלפיה, שכמובן נפגע אחרי מבצע 'צוק איתן', כמו כל חברות התעופה, אבל לאחר מכן חזר לפעול כרגיל.

בדרך כלל, כשחברת תעופה נתקלת בבעיות מסחריות, היא מתארגנת מחדש, מחליפה את המטוס בהתאם לביקושמפחיתה את מספר הטיסות השבועיות, מבקשת מהסניף להתייעל וכווכו', אבל במקרה הזה לדברי העובדים, מטה החברה לא פנה בשום דרישה, לא התריע על בעיות מסחריות כאלה ואחרות.

אם כן, נשאלת השאלה, האם ההחלטה הזו היא אכן על רקע מסחרי או החלטה של מדיניות מסיבה כלשהיבקרב רבים מעובדי החברה בישראל רווחת הדעה כי ההחלטה של החברה בשום פנים ואופן איננה על רקע מסחרי.


 

 דיוויד תומאס, הדהים את עובדי החברה.


לעוד כתבות:

אמריקן איירליינס מפסיקה לטוס לישראל

המנהל האזורי של אמריקן אירליינס: "קו חדש מישראל ייתכן, אך לא בעתיד הקרוב"

"הקקטוס מת": יו אס איירוויז חדלה מלהתקיים כחברה עצמאית

אמריקן אירליינס תשקיע יותר משני מיליארד דולר בשיפור השירות לנוסע

אמריקן אירליינס מרחיבה יעדיה בין ארה"ב לדרום אמריקה 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: