אא

"רק בשנה האחרונה הפסדנו בקו פילדלפיה – ת"א למעלה מ- 20 מיליון דולר"

ראשי אמריקן איירליינס מבהירים שסגירת הקו נובעת רק ממניעים כלכליים, ומציינים ש"הפעלנו את הקו במשך 6 שנים, והוא לא הביא לנו רווח באף שנה, הקו פעל בתפוסה סבירה, אבל יש גורמים שונים להגדרת קו מוצלח. אנחנו בוחנים גם את הביקוש והתעריפים שהנוסעים משלמים״

הודעת אמריקן איירליינס על סגירת הקו לתל אביב לא יורדת מהכותרות ולא רק בישראל.

במכתב, שמפנים חברי ההנהלה הבכירה של אמריקן איירליינס לעובדים של החברה ברחבי העולם, הם מבהירים את פשר ההחלטה להפסיק את פעילות הקו פילדלפיה – תל אביב בחודש ינואר 2016.

"לא הגענו להחלטה בקלות", מציינים ארט טורנו, סגן נשיא בכיר לעניינים בינלאומיים, וסוזן בודה, סגנית נשיא בכירה לנמלי-בית ונמלי-מעבר, במכתב. "הקו פעל בתפוסה סבירה, אבל יש גורמים שונים להגדרת קו מוצלח. אנחנו בוחנים גם את הביקוש ואת התעריפים שהנוסעים משלמים. הפעלנו את הקו 6 שנים ובאף שנה הוא לא הביא לנו רווח. רק בשנה האחרונה הפסדנו בקו יותר מ-20 מיליון דולר. לא חשוב כמה אנחנו מעוניינים להחזיק קו, בסופו של דבר אנחנו חייבים לקבל את ההחלטה העסקית הנכונה".

עוד מציינים ראשי החברה כי להחלטה אין כל השלכה על חשיבות נמל הבית של החברה בפילדלפיה, ונוסעי החברה יוכלו להגיע לתל אביב באמצעות בריטיש איירווייס דרך לונדון או באמצעות הקוד-שייר עם אל על בטיסות המשך מלונדון, פריס, מדריד או פרנקפורט.

בסופו של המכתב משבחים ראשי החברה את הצוות בישראל, הן בנתב"ג והן בסניף, "שהשקיעו תרומה יוצאת מן הכלל למען החברה והלקוחות, ואנחנו נדון עם כל אחד מהם על השלכות ההחלטה".

 

 

לעוד כתבות בנושא:

תדהמה במשרדי אמריקן איירליינס בישראל, החלטה מסחרית או פוליטית? 

אמריקן איירליינס מפסיקה לטוס לישראל

המנהל האזורי של אמריקן אירליינס: "קו חדש מישראל ייתכן, אך לא בעתיד הקרוב"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: