אא

קבוצת אירופלוט הטיסה יותר מ-22 מיליון נוסעים בשבעה חודשים

קבוצת התעופה הרוסית ממשיכה להגדיל בהתמדה את היקף פעילותה, ורשמה גידול של 13.3% במספר הנוסעים לעומת אשתקד. בחודש יולי הטיסה 4.2 מיליון נוסעים, ואילו הישגיה בקווים לישראל מרשימים ביותר

| |

קבוצת התעופה הרוסית, ובראשה חברת אירופלוט, הטיסה במחצית הראשונה של השנה 22.1 מיליון נוסעים, גידול של 13.3% לעומת אשתקד, כשחברת אירופלוט עצמה גם היא הגדילה משמעותית את נפח הפעילות בכמעט 10% והטיסה 14.6 מיליון נוסעים בשבעת החודשים הראשונים של 2015.

בחודש יולי הטיסה קבוצת התעופה 4.2 מיליון נוסעים, ומתוך זה חברת אירופלוט הטיסה 2.6 מיליון נוסעים, גידול של 12.3% לעומת אשתקד.

ראוי לציין כי בקווים בין רוסיה לישראל הטיסה חברת אירופלוט בחודש יולי 44,000 נוסעים, גידול מרשים של יותר מ-37% לעומת יולי 2014.

בטיסות הפנים ברחבי רוסיה, רשמה קבוצת התעופה נסיקה יוצאת דופן של כ- 33% בחודש יולי, וזאת בעיקר בזכות התפתחות תיירות הפנים במדינה, ואילו בטיסות הבינלאומיות של הקבוצה נרשמה ירידה של יותר מ-10%, בעיקר עקב התאמת קיבולות והפניית מטוסים לצורכי טיסות הפנים. חברת אירופלוט עצמה רשמה גידול של 10.8% בטיסות הבינלאומיות בחודש יולי, בזכות צמצום התחרות מצד חברות זרות, שהקטינו תדירויות בקווים לרוסיה, ובזכות גידול בטיסות הקישור הבינלאומיות בנמל התעופה שרמטייבו במוסקבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: