אא

ישראייר בעליה: גידול של מעל ל- 90% בתנועת הנוסעים באוגוסט

חברת התעופה ממשיכה במגמת עליה מרשימה בשנה האחרונה. גיל סתיו: "המיקוד שלנו במוצרים תיירותיים טובים ואיכותיים ולאו דווקא ביעדי טיסה, יחד עם המוצר ה'תעופתי' שמאפשר דיוק מבצעי ברמה גבוהה, מגדילים משמעותית את כמות הלקוחות והסוכנים שרוצים לנפוש אתנו"

|| ||

קבוצת  ישראייר רושמת רבעון שני מצויין, ולאחר שרשמה לזכותה גידול של מעל ל- 60% בחודש יולי בתנועת הנוסעים, זוקפת לזכותה גם חודש אוגוסט מוצלח בכל מה שקשור לתנועת הנוסעים.

החברה סיימה את חודש אוגוסט עם גידול של מעל ל- 90% בתנועת הנוסעים לפי הפרמטרים המפורסמים בדוחות נתב"ג. ישראייר הטיסה השנה כבר, כ- 85,500 נוסעים, זאת לעומת 44,171 נוסעים אשתקד. יש לציין כי הגידול לא נובע ממבצע צוק איתן, אלא גם בהשוואה לשנת 2013 ישנה  עליה של למעלה מ 85%.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות: "הנתונים בהחלט מעוררים שביעות רצון. נראה כי העבודה הרבה שמושקעת בעקבות האסטרטגיה של החברה להתאים את עצמה לשינויים נושאת פירות. המיקוד שלנו במוצרים תיירותיים טובים ואיכותיים ולאו דווקא ביעדי  טיסה, יחד עם המוצר ה'תעופתי'  שמאפשר דיוק מבצעי ברמה גבוהה, מגדילים משמעותית את כמות הלקוחות והסוכנים שרוצים לנפוש אתנו. דוגמא טובה לכך הנה העיירה לוטראקי ביוון בה יש לנו מוצרים טובים במחירים זולים יחסית. חשוב לציין שהנתונים הנ"ל מתייחסים רק לכמות הנוסעים שטסו על טיסות ישראייר ולא מתייחסים לטיסות צ'רטר אותן מפעילה החברה". סתיו  מעריך כי המגמה תימשך גם בחודשים הקרובים עם תום החופש הגדול והוסיף: " חודש ספטמבר צפוי אף הוא להיות במגמת עליה, במקביל אנו משיקים מוצרים חדשים שחלקם הנם תחת נתור וכוללים טיולי איכות ללפלנד, טיולי ספארי, טיולים לנוסע העצמאי ועוד".

 

לעוד כתבות בנושא:

יולי בנתב"ג: אל על וישראייר רשמו גידול מרשים במספר הנוסעים

זינוק לישראייר בדוח נתב"ג בחודש יולי

גידול של 50% בתנועת הנוסעים לישראייר בחודש יולי 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: