אא

תוכנית היין של דלתא איירליינס

אנדראה רובינסון, מאסטר סומלייה של דלתא: החושים שלנו מתקהים בגבהים, דבר שהופך את זה לקשה להעריך את הריחות והטעמים המורכבים שליין יש להציע" הטריק על פי רובינסון הוא למצוא רבגוניות ובלנדים שמתפקדים טוב

Shutterstock Shutterstock

בניית תוכנית יין לחברת תעופה דלתא איירליינס עם בצירים שמקורם ביקבים מגוונים, הא סיפור אחר לגמרי. בחירת היינות הינה תהליך שאורך שנה, הכולל איזון בין טעימות ביבשה ובאוויר, אשר מגיע לשיאו מידי שנה במשרדים הראשיים של דלתא באטלנטה, שם מאות בקבוקים נטעמים; כאשר רק אלו ש"מרוויחים" את האישור עוברים את המבחן.

את הליך הטעימה הקפדני מבצעת  אנדראה רובינסון, מאסטר סומלייה של דלתא, אשר הפכה לעבודת חייה לא רק את ההבנה ביין הנשתה על פני הקרקע, אלא גם את הניווט בין האפקטים של הגבהים והלחות על החך של מטייל חוג הסילון.

אנדראה רובינסון: "החושים שלנו מתקהים בגבהים, דבר שהופך את זה לקשה להעריך את הריחות והטעמים המורכבים שליין יש להציע, בנוסף, הלחץ האטמוספירי הנמוך, וזאת בשונה מטעימה ביבשה, משמעו שמולקולות הטעם האלו טסות מעבר לקולטני החושים כה מהר, כך שמפסידים רבות."  הטריק על פי רובינסון הוא למצוא רבגוניות ובלנדים שמתפקדים טוב.

עוד הוסיפה: "אני ממשיכה להיות מופתעת ושבעת רצון מאיך שיינות אדומים מתיישנים באים לידי ביטוי בגבהים, לדוגמא, בורדו אדום עם אילן יוחסין מתקבל טוב תמיד על ידי לקוחות, ועדיין אנו מוצאים כמה בצירים קודמים טובים אשר מראים יותר פרותיות נדיבה, ריחות והרמוניה בגבהים מאשר הבציר הנוכחי. הרמז הראשון לגבי כמה טוב יינות מתיישנים באים לידי ביטוי בטיסה הופיע בשתיית יינות הריוחה רזרב והגראן רזרב, שבמהלך השנים הפיקו משובים נהדרים מנוסעים, אשר מסתנכרנים גם עם חוויית הטעימה האישית שלי אותם במהלך הטיסה."

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: