אא

Cockpit של אל על עלתה לשלב הגמר בתחרות  של APEX

תוכנית החדשנות של אל-על עלתה לשלב הגמר בתחרות ה"אוסקר" של עולם התעופה, בקטגוריית ההישג הטוב ביותר של חברת תעופה בתחום חווית לקוח

| |

Cockpit, התוכנית של אל-על להאצה ותמיכה בסטארט-אפים בתחומי התעופה והתיירות, עלתה לשלב הגמר בתחרות הבינלאומית של ארגון התעופה - Airline Passenger Experience Association APEX, בקטגוריית: 'ההישג הטוב ביותר של חברת תעופה בתחום חווית לקוח לשנת 2015'.

מדובר בכנס השנתי היוקרתי בו לוקחות חלק כל חברות התעופה המובילות בעולם, כנס אשר נפתח באירוע חגיגי הנחשב ל"אוסקר" של עולם התעופה. עשרות חברות תעופה מהמובילות בעולם הגישו מועמדות לקטגוריה זו, ו-4 חברות עלו לגמר- בניהן אל על. הכרזת הזוכה,  תתקיים ב-28 בספטמבר במסגרת אירוע יוקרתי בפורטלנד שבארה"ב, במהלכו מוצגים מדי שנה כל ההישגים והחידושים החשובים בחוויית הלקוח בענף התעופה המסחרית. החברה הזוכה תיבחר על ידי צוות מקצועי של נושאי משרה מעולם התעופה ומתעשיית יצרניות המטוסים, אולפני הטלוויזיה והקולנוע ועוד.  

Cockpit, תוכנית החדשנות של אל על, עלתה לגמר לצד מערכת הסטרימינג האלחוטית של קבוצת התעופה LATAM (דרום אמריקה), תוכנית בידור של QANTAS (אוסטרליה) המבוססת על הדמיה וירטואלית תלת-מימדית ומערכת קולית של חברת EMIRATES, המקריאה את תמציתי סרטי הקולנוע המוקרנים בטיסה לטובת כבדי ראייה.

Cockpit הושקה בחודש מאי האחרון במטרה לחשוף את אל-על לטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומי פעילותה, תוך שהיא מאפשרת לסטארט-אפים להשתמש במערכות שלה כ-Beta Site חשיפה לאנשי מקצוע מובילים בתחומי התעופה והתיירות מתוך אל על ומחוצה לה, לצד קשרים ופתיחת דלתות בענף בשוק המקומי והבינלאומי. אל- על היא מחברות התעופה הראשונות בעולם ליישם תכנית מקיפה לתמיכה בסטארט-אפים. מההשקה, אל על נחשפה באמצעות Cockpit  לעשרות סטרטאפים מתחום פעילותה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: