אא

שביתה בלופטהנזה – מחר צפויים שיבושים בקווים בין גרמניה לישראל

טייסי החברה החליטו על שביתה עקב אי התקדמות במו"מ עם הנהלת החברה על הסכם עבודה חדש. השביתה עלולה להשפיע גם על הטיסות לתל אביב וממנה בטיסות לטווח קצר ובינוני

| |
טייסי חברת לופטהנזה ממשיכים לשבש את לוח הטיסות של החברה, זו הפעם ה-13 בשנה וחצי האחרונות, עקב אי התקדמות המו"מ עם הנהלת החברה על הסכם עבודה חדש, כשהעילה לשיבושים היא התנגדות הטייסים להוראות ההנהלה לפרישה מוקדמת.

איגוד הטייסים משבית היום 84 מתוך כ-1,500 טיסות החברה, כמחצית מ-170 הטיסות ארוכות הטווח. לגבי השביתה מחר, 'הכדור בידיים' של הטייסים, שהודיעו באמצעות אתר האינטרנט שלהם כי גם על הטיסות לטווח קצר ולטווח ביניים "בין 00:01 ל-23:59 תהיה השפעה".

השביתה מחר תכלול גם את ג'רמן-ווינגס, חברת הבת של לופטהנזה לטיסות לואו קוסט לטווחים קצרים. עקב השביתה הצפויה מחר, בהחלט ייתכן כי גם הטיסות בין פרנקפורט ומינכן לנתב"ג ובכיוון ההפוך תתבטלנה או תשובשנה.

ראוי לציין כי סכסוך העבודה בין הנהלת לופטהנזה לטייסי החברה פרץ כבר בחודש אפריל אשתקד, ומאז הצדדים לא הגיעו להסכמות, כשסלע המחלוקת העיקרי הוא, כאמור, גיל הפרישה ותנאי הפרישה של הטייסים. הטייסים גם מוטרדים מהמעבר המאסיבי של קווי לופטהנזה לחברת הלואו קוסט, אירו-ווינגס, המחליפה את ג'רמן-ווינגס, בה תנאי השכר ותנאי העבודה ירודים מאלה של לופטהנזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: